Магазини
якісного спорядження

Оплата и доставка

Даний Публічний договір купівлі-продажу (далі по тексту — «Договір») є офіційною пропозицією інтернет-магазину https://extremstyle.ua (далі по тексту — «Продавець»), заключити Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом.

У відповідності до умов Договору Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується прийняти і оплатити його на умовах даного Договору.

Покупцем може виступати будь-яка дієздатна фізична особа, що беззаперечно прийняла умови даного Договору та здійснила Замовлення товару.

Продавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до умов Договору, шляхом розміщення Договору в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення).

Покупець самостійно оформляє Замовлення на Сайті, шляхом додавання обраних ним Товарів у віртуальний кошик або зробивши Замовлення за номером телефону.

Продавець повинен підтвердити надане Покупцем Замовлення протягом 2-х робочих днів виходячи з наявності товару або повідомити про неможливість його виконання, шляхом направлення відповідного sms-повідомлення, повідомлення на електронну пошту вказану Покупцем або телефонним зв’язком.

Внесення змін у підтверджене Продавцем Замовлення можливе виключно до моменту відправки Товару Покупцеві.

Ціна Товару визначається Продавцем та зазначається в описі Товару.

Ціна на товар вказана без урахування витрат на доставку.

Оплата за Товари здійснюється одним з наступних способів за вибором Покупця:

• готівковий розрахунок 
Здійснюється в момент отримання товару в пункті видачі або при отриманні товару від кур’єра Продавця.

• 100 % безготівкова попередня оплата 
Після підтвердження Замовлення Продавець направляє Покупцеві на електронну пошту або шляхом sms-повідомлення реквізити на оплату Товару. Якщо протягом 3-х робочих днів з дати отримання відповідного повідомлення Товар не буде оплачено, Продавець має право анулювати Замовлення. Здійснена Покупцем оплата надходить на рахунок Продавця протягом 1- 3 робочих днів. Перш ніж оплатити замовлення, уточнюйте фактичну наявність товару і ціну у менеджера інтернет-магазину.

Як здійснити оплату в Приват24?

 

• післяоплата товару 
Мінімальна сума Замовлення, що оплачується на умовах післяоплати товару повинна становити не менше 500 грн.
Післяоплата товару допускається за умови доставки товару Новою поштою та внесення на рахунок Продавця Гарантійного платежу (завдатку).

• отримання кредиту

Умови «Розстрочка платежу від ОТП» (IM Velo 10-10)

Продавець вправі надавати знижки на Товари, проводити акції та впроваджувати програми лояльності. Умови зазначаються на Сайті і можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку.

Гарнтійним платежем (Завдатком) є грошова сума, що сплачується Покупцем Продавцеві на підтвердження виконання зобов‘язання з отримання та оплати замовленого товару.

Сума   Завдатку  визначається Продавцем самостійно виходячи з ціни Замовлення та вартості доставки, а також можливого повернення Товару у випадку неотримання товару Покупцем.

У випадку відмови Покупця від прийняття та оплати Товару, в тому числі, коли Товар направлений Продавцем не приймається Покупцем на відділенні Нової пошти протягом встановленого строку безоплатного зберігання та повертається Продавцю, сума завдатку сплачена Покупцем залишається у розпорядженні Продавця. Продавець за зверненням Покупця може повернути Покупцеві різницю між сумою гарантійного платежу (завдатку) та сумою понесених ним витрат на доставку, повернення, зберігання товару тощо.  

При належному виконанні Покупцем зобов’язання з отримання та оплати товару, сума Завдатку зараховується  в оплату ціни Замовлення.

•Доставка товару на період карантину

Безкоштовна доставка Новою Поштою (до відділення) замовлень від 1000 грн,  за умови повної передоплати. Якщо сума замовлення нижча 1000 грн доставка новою поштою за рахунок Покупця за тарифами перевізника.

За умови післяплати, доставка товару здійснюється за рахунок Покупця за тарифами перевізника.

Безкоштовна кур’єрська доставка по Києву та Одесі замовлень від 1000 грн.

Безкоштовна доставка кур’єром Нової пошти по Україні замовлень від 2000 грн.

Можливість привезення товару та розміру на вибір.

Малогабаритні замовлення до 1000 грн. – відправляються по Києву на найближче відділення Нової Пошти за рахунок Покупця.

Курєрська доставка компанії

Київ:

Малогабаритного товару  - 50 грн.;

Крупногабаритного товару (об‘ємна вага якого 2 кг. і більше (лижі, сноуборди, ролики і т.д.)  -70 грн. (доставка товару та розміру на вибір);Термінова доставка (за наявності вільних кур‘єрів) – 150 грн.

Одеса:

Київський, Малиновський, Приморський, Центр - доставка 50 грн.
Суворовський - доставка 100 грн.
При відмові від замовлення доставка за рахунок покупця


Доставка товару здійснюється способом обраним Покупцем при оформленні Замовлення.

Вартість доставки оплачується при отриманні Товару і залежить від обраного способу доставки, загальної маси та габаритів  товару, суми замовлення (страхування відправлення) і магазину/складу звідки буде відправлено товар.

Якщо в оформленому Замовленні є декілька позицій товару, їх місцезнаходження може бути в різних містах (Київ, Дніпро, Одеса, Харків, Буковель). В такому випадку менеджер повідомляє, що посилок може бути дві і більше і Покупець сплачує вартість доставки відповідної кількості посилок. За бажанням Покупця, Замовлення може бути відправлено однією посилкою зі збільшенням строку його доставки.

Продавець гарантує відправлення Товару в належному стані і якості.

Замовлення вручається Покупцеві або третій особі, що зазначена в Замовленні в якості одержувача (далі - «Одержувач»).

У випадку неможливості отримання Замовлення Покупцем (Одержувачем), Замовлення може бути вручене особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення, ПІБ Покупця), а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі або надати документ, що засвідчує його оплату.

При відмові Покупця (Одержувача) від отримання Товару з необґрунтованих причин, Покупець повинен оплатити вартість послуги з доставки Замовлення (якщо Завдаток не сплачувався).

Доставка Товару Покупцю здійснюється одним з наступних способів обраних Покупцем:

•доставка кур‘єром по м. Київ

Якщо сума замовлення становить 1 000 грн. і більше доставка здійснюється за рахунок Продавця.

Доставка по м. Києву здійснюється в межах міста, крім районів Корчуватого,  Бортничів, Осокорків (дачі), Пущі-Водиці, Китаєво, ж/к Чайки, вул. Пухівської (Троєщина).

Доставка товару здійснюється протягом 1-3 робочих днів з дати підтвердження Замовлення.

Вартість кур‘єрської доставки становить:

Малогабаритного товару  - 50 грн.;

Крупногабаритного товару (об‘ємна вага якого 2 кг. і більше (лижі, сноуборди, ролики і т.д.)  -70 грн. (доставка товару та розміру на вибір);

Термінова доставка (за наявності вільних кур‘єрів) – 150 грн.

Покупець під час отримання товару від кур‘єра зобов‘язаний перевірити його комплектність та неушкодженість.  Після оплати товару кур‘єру претензії Покупця щодо комплектності та механічного пошкодження Продавцем не приймаються.

При здійсненні доставки кур‘єром, час перебування кур'єра за адресою доставки, визначеною в Замовленні, обмежений 15 хвилинами.

У випадку відмови від прийняття товару, Покупець зобов’язаний оплатити вартість доставки товару кур‘єру.

•доставка по м. Одеса

Якщо сума замовлення становить 1 000 грн. і більше доставка безкоштовна.

Якщо сума замовлення нижче 1 000 грн. тоді вартість доставки:

Київський, Малиновський, Приморський, Центр - доставка 50 грн.

Суворовський - доставка 100 грн.

•доставка товару Новою поштою

Якщо Покупець оплатив товар на умовах 100% передплати і сума замовлення становить 1 000 грн. і більше, доставка товару на відділення Нової пошти вказане Покупцем здійснюється за рахунок Продавця (крім придбання акційних товарів, товарів зі знижками та відправки товарів з регіональних магазинів в містах:  Дніпро, Одеса, Харків, Буковель).

Якщо Покупець оплачує товар на умовах післяоплати, доставка товару здійснюється за рахунок Покупця.

Строк відправлення Замовлення становить 1-3 робочих дні з дати отримання оплати (завдатку) Товару.

Умови, строк та вартість доставки Товару визначаються згідно діючих правил та тарифів Нової пошти. Продавець вважається таким, що належно виконав зобов‘язання згідно Договору з моменту передачі Товару на Нову пошту для відправлення Покупцеві.

Замовлення оплачені до 15.00 як правило відправляються в той же день (якщо відправлення товару відбувається з м. Києва). В інших випадках, відправлення Замовлення відбувається на наступний робочий день  з дня отримання оплати (завдатку) за Товар.

В зимовий сезон або перед святами строк відправлення Замовлення може збільшуватись до 5-ти робочих днів.

У разі неотримання Покупцем (Одержувачем) Товару протягом безоплатного строку зберігання Товару на відділенні Нової пошти, Товар повертається Продавцю. При цьому, у випадку здійснення Покупцем 100% передплати за Товар, Продавець здійснює повернення коштів Покупцеві за сплачений Товар за вирахуванням витрат на доставку, зворотну доставку, зберігання Товару тощо.

Після відправлення Товару менеджер повідомляє Покупцеві номер декларації по телефону або шляхом направлення відповідного sms повідомлення.

•Самовивіз товару

Самовивіз товару здійснюється після отримання sms повідомлення або телефонного дзвінка Продавця про підтвердження Замовлення і його готовність до видачі.

У випадку, якщо Покупець не забирає Замовлення протягом 3-х календарних днів з дати отримання повідомлення Продавця, Замовлення анулюється.

Самовивіз товару здійснюється з наступних пунктів видачі Товару:

• м. Київ, вул. Глибочицька 53

• м. Київ, Дніпровська Набережна, 23а (Осокорки)

• м Одеса, вул. Краснова 12

• м. Харків пр. Науки 45/2

• м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 118

• Буковель (паркінг 1)

• Буковель (паркінг 2) – тільки в зимовий період.

Продавець у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» забезпечує належну якість Товару протягом гарантійного строку, встановленого виробником товару (у випадку його встановлення).

Гарантійний строк зазначається на документах, що додаються до Товару.

Гарантія та технічне обслуговування продукції Specialized

Що вам відомо про гарантію на велосипеди? Чи діє гарантія на весь велосипед в цілому, чи на окремі його деталі? Якщо ж окремі деталі – то який термін гарантій і яка процедура заміни?

І найголовніше – «довічна гарантія». Чи існує вона взагалі, на які деталі розповсюджується та що мають на увазі бренди використовуючи цей термін.

Питань щодо гарантії завжди багато, та на жаль більшість із них з’являється у покупців вже після виникнення проблеми. Що природньо, адже одразу після покупки не хочеться думати про поломки, більше того – розраховуєш що обладнання служитиме вічно, не зважаючи на його активну експлуатацію. Тож в цій статті ми спробуємо прояснити всі головні моменти щодо гарантії на продукцію Specialized.  Проінформовані – значить озброєні та готові до будь-яких ситуацій.

Перш за все слід пам’ятати, що як і у випадку з будь-яким іншим обладнанням чи технікою, при зверненні до магазину чи сервісного центру для гарантійного обслуговування – вам необхідно мати документи, що підтверджують факт придбання товару у офіційного дилера Specialized.

При зверненні наш спеціаліст перевірить наявність документів, проведе первинний огляд продукції, задокументує всі наявні проблеми та зорієнтує вас по подальших діях та термінах вирішення питання. В кожному випадку рішення приймається індивідуально, оскільки всі випадки – різні.

Гарантійні терміни

Термін гарантії відрізняється в залежності від типу деталі, а також року її виробництва.

ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ

 

 

Модельний рік до 2014 року, включно

З 2015 модельного року і далі

 

 

Рама

Гарантія на поломку

5 років

Довічна гарантія на першого власника

Гарантія на фарбу

2 роки

2 роки

Елементи кріплення підвіски та підшипників

2 років

2 роки

 

 

Електричні
велосипеди

 

Батарея

 

-

 

2 роки

До 300-т циклів заряджання та якщо ємність впала нижче за 75%

Мотор

-

2 роки

Електрична частина

-

2 роки

 

 

Колеса

Roval - деталі

1 рік

2 рік

Колеса Roval, що зібрані на втулках Roval

2 роки

Довічна гарантія на першого власника

Колеса Specialized, що зібрані на інших втулках (не Roval)

1 рік

2 роки

 

Амортизація
 

Вилки та задні амортизатори «Specialized» (Стосується тільки ГІДРАВЛІЧНИХ систем з технологією «BRAIN»)


2 років за умови регулярного сервісу
 

 

Компоненти

Компоненти Specialized

2 роки

Компоненти сторонніх брендів

На компоненти сторонніх брендів гарантійний строк регулюється регіональним представництвом бренду (необхідно звернутися в офіційне представництво бренду)


Як бачимо, довічна гарантія існує, та розповсюджується вона виключно на раму – основу велосипеду. Адже решта складових – є рухомими деталями, які так чи інакше мають свій термін експлуатації, а відповідно і гарантії. Тому якщо хтось запевняє вас, що їх велосипеди мають «довічну гарантію» – радимо уважніше прочитати супровідні документи аби уникнути можливих непорозумінь та неприємних сюрпризів у майбутньому.

Важливо також розуміти, що гарантія на амортизатори (передній і задній) діє лише за умови регулярного обслуговування у сервісному центрі. Відсутність такого обслуговування може призвести до поломки амортизатора, і гарантія в такому випадку не діятиме. Ознайомитись з рекомендованим інтервалом ТО можна безпосередньо на сайті виробника амортизатора. 

На які деталі та в яких випадках не діє гарантія?

Гарантія не поширюється на:
- витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, грипс, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання / пошкодження в ході експлуатації;
- продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;
- велосипеди з нечитабельним серійним номером;
- велосипеди і аксесуари, що використовувалися не за призначенням;

Ще один дуже важливий момент. Гарантія не діє на велосипеди без документів, що засвідчують факт їх офіційного продажу, оскільки вони можуть бути краденими.
Якщо при зверненні клієнт не в змозі надати необхідні документи, але запевняє про придбання велосипеду офіційним шляхом – наші спеціалісти складуть необхідне звернення та відправлять запит на перевірку походження продукції.

Тож будьте обачні, купуйте продукцію лише в офіційних представників Specialized, зберігайте необхідні документи та дотримуйтесь порад виробника щодо технічного обслуговування продукції. Так ви продовжите термін експлуатації виробів, а також позбавите себе зайвого клопоту при звернення до сервісного центру, у разі виникнення проблеми.

Гарантія на решту продукції Specialized:
• Аксесуари – 1 рік
• Одяг – 1 рік
• Взуття – 2 роки
У разі виникнення будь-яких додаткових питань з приводу гарантії та технічного обслуговування продукції Specialized, ви завжди можете звернутись до наших спеціалістів сервісу безпосередньо в магазинах «Екстрем Стайл», або ж за телефоном найближчого до вас магазину.

Гарантії на продукцію Vento​:

1. Гарантійний талон.
До кожного велосипеда Vento додається «Інструкція з експлуатації». Гарантійний талон інтегровано до Інструкції – це один з її останніх аркушів. У ньому є поля для заповнення термінів гарантії.

2. Терміни гарантії.
Рама: гарантія на поломку – 5 років;
Фарбування та елементи кріплення навіски – 2 роки;
Навісні компоненти – 1 рік.

Гарантія не поширюється на:
- витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, грипс, обмоток керма, будь-яких інших деталей схильних до стирання/пошкодження під час експлуатації;
- продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;
- велосипеди з нечитабельним серійним номером;
- велосипеди і аксесуари, які використовувалися не за призначенням;


3. Перше ТО – безкоштовне, рекомендується провести через 1 місяць експлуатації велосипеда або через 100 км пробігу. Залежно від того, що настане раніше.

4. Сертифікат якості. 

Гарантії на SUP-дошки​:

Гарантійний термін – 12 місяців з моменту покупки, згідно чеку. Гарантія розповсюджується на SUP-дошку та всі комплектуючі компоненти, за наявності виробничих дефектів. З питань гарантії та отримання більш детальної інформації звертайтесь в точки продажу. 

Гарантийный срок – 12 месяцев с момента покупки, согласно чеку. Гарантия распространяется на SUP-доску и все комплектующие компоненты, при наличии производственных дефектов. По вопросам гарантии и получения более детальной информации обращайтесь в точки продаж.

При отриманні Товарів на Новій пошті або від кур’єра Продавця, Одержувач зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектації.

У випадку виявлення будь-яких недоліків, Покупець (Одержувач) має право відмовитись від приймання такого товару, при цьому склавши Акт про виявлені недоліки у довільній формі. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила видачу (доставку) Товару. По можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила видачу (доставку) Замовлення.

Повернення Товару після його прийняття Покупцем (Одержувачем) може бути здійснено в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.

Повернення Товару здійснюється за рахунок Покупця. Повернення Товару з виявленими істотними недоліками (фабричний брак) здійснюється за рахунок Продавця.

Не підлягають поверненню Товари, перелік яких визначено законодавством України.

Заява на повернення товару.

Як дізнатись реквізити власної картки в Приват24?

Покупець несе відповідальність за достовірність указаної при оформленні Замовлення інформації. При оформленні замовлення Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних, в розумінні Закону України «Про захист персональних даних».

Продавець збирає і зберігає тільки ті персональні дані, які необхідні для продажу і доставки замовлених Покупцем товарів, а саме: прізвище, ім'я, контактний телефон, адреса електронної пошти, адреса доставки тощо.

Продавець не передає персональні дані Покупця третім особам крім випадків визначених законодавством України.

Покупець погоджується з тим, що Продавець має право передавати персональні дані кур'єрським службам, організаціям поштового зв'язку тощо з метою виконання Замовлення Покупця.

Продавець приймає необхідні організаційні та технічні заходи захисту персональних даних Покупця від неправомірного або випадкового доступу, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб.

Договір вважається укладеним з моменту підтвердження Продавцем Замовлення Покупця та діє до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов‘язань.

Покупець має право розірвати даний Договір до моменту відправлення Новою поштою Товару Продавцем або завчасно повідомивши Продавця до прибуття кур‘єра. В іншому випадку Покупець зобов‘язаний компенсувати Продавцеві всі витрати на доставку і зворотну доставку Товару.

Вы вошли как