Магазини
якісного спорядження

Оплата та доставка

Даний Публічний договір купівлі-продажу (далі по тексту — «Договір») є офіційною пропозицією інтернет-магазину https://extremstyle.ua (далі по тексту — «Продавець»), заключити Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом.

У відповідності до умов Договору, Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується прийняти і cплатити його на умовах даного Договору.

Покупцем може виступати будь-яка дієздатна фізична особа, що беззаперечно прийняла умови даного Договору та здійснила Замовлення товару.

Продавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до умов Договору шляхом розміщення Договору в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення).

Покупець самостійно оформляє Замовлення на Сайті шляхом додавання обраних ним Товарів у віртуальний кошик або зробивши Замовлення за номером телефону.

Продавець повинен підтвердити надане Покупцем Замовлення протягом 2-х робочих днів, виходячи з наявності товару або повідомити про неможливість його виконання шляхом надсилання відповідного SMS-повідомлення, повідомлення на електронну пошту, вказану Покупцем або телефонним дзвінком.

Внесення змін у підтверджене Продавцем Замовлення можливе виключно до моменту відправки Товару Покупцеві.

Ціна Товару визначається Продавцем та зазначається в описі Товару.

Ціна на товар вказана без урахування витрат на доставку.

Оплата за Товари здійснюється одним з наступних способів за вибором Покупця:

Готівковий розрахунок.

Здійснюється в момент отримання Товару в пункті видачі або при отриманні Товару від кур’єра Продавця.

100% безготівкова попередня оплата.

Після підтвердження Замовлення Продавець надсилає Покупцеві на електронну пошту або шляхом SMS-повідомлення реквізити на оплату Товару. Якщо протягом 3-х робочих днів з дати отримання відповідного повідомлення Товар не буде оплачено, Продавець має право анулювати Замовлення. Здійснена Покупцем оплата надходить на рахунок Продавця протягом 1-3 робочих днів. Перш ніж оплатити замовлення, уточнюйте фактичну наявність Товару і ціну у менеджера інтернет-магазину.

Як здійснити оплату в Приват24?


Післяоплата товару.

Мінімальна сума Замовлення, що слачується на умовах післяоплати товару, повинна становити не менше 500 грн.

Післяоплата товару допускається за умови доставки товару Новою Поштою та внесення на рахунок Продавця Гарантійного платежу (завдатку).

Отримання кредиту.

Умови «Розстрочка платежу від ОТП» (IM Velo 10-10).

Продавець вправі надавати знижки на Товари, проводити акції та впроваджувати програми лояльності. Умови зазначаються на Сайті і можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку.

1 Доставка товару Новою Поштою.

· Доставка замовлень до відділення Нової Пошти є БЕЗКОШТОВНОЮ для замовлень на суму понад 2000 гривень, за умови повної передплати.

· Відправка замовлень на суму до 500 гривень здійснюється за умови повної передплати. Доставка здійснюється за рахунок клієнта.

· Відправка замовлень на суму від 500 гривень може здійснюється як за умови повної передплати, так і за умови післяплати.  

· Доставка товару до відділення Нової Пошти на умовах післяплати здійснюється за рахунок Покупця з урахуванням тарифів Перевізника.

· Адресна доставка здійснюється за рахунок Покупця за розцінками і тарифами компанії Нова Пошта.

· Відправка велосипедів здійснюється лише в зібраному стані, на умовах повної передплати.

· Відправка гірськолижного спорядження категорії HARD (лижі, сноуборди, лижні та сноубордичні черевики) здійснюється на умовах повної передплати.

· При оплаті товару на умовах післяплати, у випадку відмови від посилки або зберіганні її на відділенні Нової Пошти протягом 5 діб, посилка повертається Продавцю.

Увага! В умовах повної передплати, у випадку відмови від посилки або зберіганні її на відділенні Нової Пошти, Продавець відповідальності не несе.

2. Самовивіз товару.

· Самовивіз товару здійснюється після отримання Покупцем SMS-повідомлення або телефонного дзвінка від Продавця з підтвердженням готовності Замовлення до видачі.

· У випадку, якщо Покупець не забирає Замовлення протягом 3-х календарних днів з дати отримання повідомлення від Продавця, Замовлення анулюється.

Самовивіз товару здійснюється з наступних пунктів видачі товару:

· м. Київ, вул. Глибочицька 53;

· м. Київ, Дніпровська Набережна, 23а (Осокорки);

· м Одеса, вул. Краснова 12;

· м. Харків, пр. Науки 45/2;

· м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 118;

· Буковель (паркінг 1);

· Буковель (паркінг 2) – тільки в зимовий період.

3. Курєрська доставка по м. Київ (курєр компаніі).

· БЕЗКОШТОВНА, якщо вартість замовленого товару перевищує 2000 грн;

· 70 грн. – товар на вибір, не більше 2-х пар;

· 50 грн. – вартість замовленого товару до 2000 грн;

· 150 грн. – термінова доставка (за наявності вільних кур’єрів);

· у випадку відмови від прийняття товару, Покупець зобов’язаний сплатити вартість доставки кур`єру у розмірі 70 грн.

Увага! Доставка по м. Києву здійснюється в межах міста, крім районів Корчуватого, Бортничів, Осокорків (дачі), Пущі-Водиці, Китаєва, ж/к Чайки, вул. Пухівської (Троєщина).

4. Кур’єрська доставка по м. Харків (кур’єр компанії).

Доставка здійснюється по Київському та Шевченківському районах міста.

Оплата замовлень може бути здійснена через інтернет-магазин або готівкою при отриманні замовлення.

Вартість доставки:

· безкоштовна, якщо вартість замовленого товару перевищує 2000 грн.

· 80 грн, якщо вартість замовленого товару не перевищує 2000 грн.

Увага! Покупець зобов‘язаний під час отримання товару перевірити його комплектність та неушкодженість. Після сплати за товар кур‘єру, претензії Покупця щодо комплектності та механічного пошкодження товару Продавцем не приймаються.

Увага! Доставка товару здійснюється протягом 1-3 робочих днів з дати підтвердження Замовлення.

Продавець у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» забезпечує належну якість Товару протягом гарантійного строку, встановленого виробником товару (у випадку його встановлення).

Гарантійний строк зазначається на документах, що додаються до Товару.

Гарантія та технічне обслуговування продукції Specialized.

Що вам відомо про гарантію на велосипеди? Чи діє гарантія на весь велосипед в цілому, чи на окремі його деталі? Якщо окремі деталі, то який термін гарантій і яка процедура заміни?

І найголовніше – «довічна гарантія». Чи існує вона взагалі, на які деталі розповсюджується та що мають на увазі бренди, використовуючи цей термін?

Питань щодо гарантії завжди багато, та на жаль більшість з них з’являється у покупців вже після виникнення проблеми. Що природньо, адже одразу після покупки не хочеться думати про поломки, більше того, розраховуєш, що обладнання служитиме тривалий час, не зважаючи на його активну експлуатацію. Спробуємо прояснити всі головні моменти щодо гарантії на продукцію Specialized. Проінформовані – значить озброєні та готові до будь-яких ситуацій.

Перш за все, слід пам’ятати, що як і у випадку з будь-яким іншим обладнанням, при зверненні до магазину чи сервісного центру для гарантійного обслуговування, вам необхідно мати документи, що підтверджують факт придбання товару у офіційного дилера Specialized.

При зверненні наш спеціаліст перевірить наявність документів, проведе первинний огляд продукції, задокументує всі наявні проблеми та зорієнтує вас про подальші дії та терміни вирішення питання. В кожному випадку рішення приймається індивідуально, оскільки всі випадки різні.

Гарантійні терміни.

Термін гарантії відрізняється в залежності від типу деталі, а також року її виробництва.

ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ:

 

 

Модельний рік до 2014 року, включно

З 2015 модельного року і далі

 

 

Рама

Гарантія на поломку

5 років

Довічна гарантія на першого власника

Гарантія на фарбу

2 роки

2 роки

Елементи кріплення підвіски та підшипників

2 років

2 роки

 

 

Електричні
велосипеди

 

Батарея

 

-

 

2 роки

До 300 циклів заряджання та якщо ємність впала нижче за 75%

Мотор

-

2 роки

Електрична частина

-

2 роки

 

 

Колеса

Roval - деталі

1 рік

2 рік

Колеса Roval, що зібрані на втулках Roval

2 роки

Довічна гарантія на першого власника

Колеса Specialized, що зібрані на інших втулках (не Roval)

1 рік

2 роки

 

Амортизація
 

Вилки та задні амортизатори «Specialized» (Стосується тільки гідравлічних систем з технологією «BRAIN»)


2 років за умови регулярного сервісу
 

 

Компоненти

Компоненти Specialized

2 роки

Компоненти сторонніх брендів

На компоненти сторонніх брендів гарантійний строк регулюється регіональним представництвом бренду (необхідно звернутися в офіційне представництво бренду)


Як бачимо, довічна гарантія існує, та розповсюджується вона виключно на раму – основу велосипеду. Адже решта складових є рухомими деталями, які так чи інакше мають свій термін експлуатації, а відповідно і гарантії. Тому, якщо хтось запевняє вас, що їх велосипеди мають «довічну гарантію», радимо уважніше прочитати супровідні документи, аби уникнути можливих непорозумінь та неприємних сюрпризів у майбутньому.

Важливо також розуміти, що гарантія на амортизатори (передній і задній) діє лише за умови регулярного обслуговування у сервісному центрі. Відсутність такого обслуговування може призвести до поломки амортизатора, і гарантія в такому випадку не діятиме. Ознайомитись з рекомендованим інтервалом ТО можна безпосередньо на сайті виробника амортизатора. 

На які деталі та в яких випадках не діє гарантія?

Гарантія не поширюється на:

· витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, гріпсів, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання/пошкодження в ході експлуатації;

· продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;

· велосипеди з нечитабельним серійним номером;

· велосипеди і аксесуари, що використовувалися не за призначенням.

Ще один дуже важливий момент: гарантія не діє на велосипеди без документів, що засвідчують факт їх офіційного продажу, оскільки вони можуть бути краденими.

Якщо при зверненні клієнт не в змозі надати необхідні документи, але запевняє про придбання велосипеду офіційним шляхом, наші спеціалісти складуть необхідне звернення та відправлять запит на перевірку походження продукції.

Будьте обачні, купуйте продукцію лише в офіційних представників Specialized, зберігайте необхідні документи та дотримуйтесь порад виробника щодо технічного обслуговування продукції. Так ви подовжите термін експлуатації виробів, а також позбавите себе зайвого клопоту при зверненні до сервісного центру у разі виникнення проблеми.

Гарантія на решту продукції Specialized:

· аксесуари – 1 рік;
· одяг – 1 рік;
· взуття – 2 роки.

У разі виникнення будь-яких додаткових питань з приводу гарантії та технічного обслуговування продукції Specialized, ви завжди можете звернутись до наших спеціалістів сервісу безпосередньо в магазинах «Екстрем Стайл», або ж за телефоном найближчого до вас магазину.

Гарантії на продукцію Vento​:

1. Гарантійний талон.

До кожного велосипеда Vento додається «Інструкція з експлуатації». Гарантійний талон інтегровано до Інструкції – це один з її останніх аркушів. У ньому є поля для заповнення термінів гарантії.

2. Терміни гарантії:

· рама: гарантія на поломку – 5 років;

· фарбування та елементи кріплення навіски – 2 роки;

· навісні компоненти – 1 рік.

Гарантія не поширюється на:

· витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, гріпсів, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання/пошкодження під час експлуатації;

· продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;

· велосипеди з нечитабельним серійним номером;

· велосипеди і аксесуари, які використовувалися не за призначенням.

3. Перше ТО – безкоштовне, рекомендується провести через 1 місяць експлуатації велосипеда або через 100 км пробігу залежно від того, що настане раніше.

4. Сертифікат якості.

Гарантії на SUP-дошки​.

Гарантійний термін – 12 місяців з моменту покупки, згідно чеку. Гарантія розповсюджується на SUP-дошку та всі комплектуючі компоненти за наявності виробничих дефектів. З питань гарантії та отримання більш детальної інформації звертайтесь в точки продажу.

При отриманні Товарів на Новій Пошті або від кур’єра Продавця, Одержувач зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектації.

У випадку виявлення будь-яких недоліків, Покупець (Одержувач) має право відмовитись від приймання такого товару, при цьому склавши Акт про виявлені недоліки у довільній формі. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила видачу (доставку) Товару. За можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила видачу (доставку) Замовлення.

Повернення Товару після його прийняття Покупцем (Одержувачем) може бути здійснено в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.

Повернення Товару здійснюється за рахунок Покупця. Повернення Товару з виявленими істотними недоліками (фабричний брак) здійснюється за рахунок Продавця.

Не підлягають поверненню Товари, перелік яких визначено законодавством України.

Заява на повернення товару.

Як дізнатись реквізити власної картки в Приват24?

Покупець несе відповідальність за достовірність указаної при оформленні Замовлення інформації. При оформленні замовлення Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних».

Продавець збирає і зберігає тільки ті персональні дані, які необхідні для продажу і доставки замовлених Покупцем товарів, а саме: прізвище, ім'я, контактний телефон, адреса електронної пошти, адреса доставки, тощо.

Продавець не передає персональні дані Покупця третім особам, окрім випадків, визначених законодавством України.

Покупець погоджується з тим, що Продавець має право передавати персональні дані кур'єрським службам, організаціям поштового зв'язку, тощо, з метою виконання Замовлення Покупця.

Продавець приймає необхідні організаційні та технічні заходи захисту персональних даних Покупця від неправомірного або випадкового доступу, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб.

Договір вважається укладеним з моменту підтвердження Продавцем Замовлення Покупця та діє до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов‘язань.

Покупець має право розірвати даний Договір до моменту відправлення Новою Поштою Товару Продавцем або завчасно повідомивши Продавця до прибуття кур‘єра. В іншому випадку, Покупець зобов‘язаний компенсувати Продавцеві всі витрати на доставку і зворотну доставку Товару.

Ви увійшли як