Магазини
якісного спорядження

Оплата та доставка

Даний Публічний договір купівлі-продажу (далі по тексту — «Договір») є офіційною пропозицією інтернет-магазину https://extremstyle.ua (далі по тексту — «Продавець»), заключити Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом.

У відповідності до умов Договору, Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується прийняти і cплатити його на умовах даного Договору.

Покупцем може виступати будь-яка дієздатна фізична особа, що беззаперечно прийняла умови даного Договору та здійснила Замовлення товару.

Продавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до умов Договору шляхом розміщення Договору в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення).

Покупець самостійно оформляє Замовлення на Сайті шляхом додавання обраних ним Товарів у віртуальний кошик або зробивши Замовлення за номером телефону.

Продавець повинен підтвердити надане Покупцем Замовлення протягом 2-х робочих днів, виходячи з наявності товару або повідомити про неможливість його виконання шляхом надсилання відповідного SMS-повідомлення, повідомлення на електронну пошту, вказану Покупцем або телефонним дзвінком.

Внесення змін у підтверджене Продавцем Замовлення можливе виключно до моменту відправки Товару Покупцеві.

Ціна Товару визначається Продавцем та зазначається в описі Товару.

Ціна на товар вказана без урахування витрат на доставку.

Оплата за Товари здійснюється одним з наступних способів за вибором Покупця:

  • Готівковий розрахунок.

Здійснюється в момент отримання Товару в пункті видачі або при отриманні Товару від кур’єра Продавця.

  • 100% безготівкова попередня оплата.

Після підтвердження Замовлення Продавець надсилає Покупцеві на електронну пошту або шляхом SMS-повідомлення реквізити на оплату Товару. Якщо протягом 3-х робочих днів з дати отримання відповідного повідомлення Товар не буде оплачено, Продавець має право анулювати Замовлення. Здійснена Покупцем оплата надходить на рахунок Продавця протягом 1-3 робочих днів. Перш ніж оплатити замовлення, уточнюйте фактичну наявність Товару і ціну у менеджера інтернет-магазину.

  • Миттєва онлайн-оплата через платіжну систему Liq Pay. 
  • Отримання кредиту. Умови «Розстрочка платежу від ОТП» (IM Velo 10-10).
  • «Оплата частинами» від ПриватБанк.
  • «Миттєва розстрочка» від ПриватБанк.
  •  
  • «Покупка Частинами» від monobank:

- Мінімальна сума розстрочки: 1 грн

- Максимальна сума розстрочки: 400 000 грн

- Реальна річна процентна ставка: 0,000001%

- Доступний строк, платежів: 3 - 25

- Порядок погашення: щомісячні платежі рівними частинами

- Перший платіж: у момент оформлення покупки

У разі отримання кредиту:

  1. Клієнт, який взяв кредит, повертає суму відповідно до умов договору та закону.
  2. У клієнта, який взяв кредит, можуть виникати витрати у вигляді відсотків і комісій.
  3. Розмір кредитного ліміту може змінюватися.

 

У разі пізнього погашення заборгованості або інших порушень договору:

- До клієнта, який взяв кредит, може бути застосована неустойка.

- Ми маємо можливість вимагати дострокове погашення платежів і відшкодування збитків, завданих нам порушенням зобов’язань договору.

- Ми маємо право звернутись до колекторських компаній у разі непогашення клієнтом заборгованості.

 

Продавець вправі надавати знижки на Товари, проводити акції та впроваджувати програми лояльності. Умови зазначаються на Сайті і можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку.

 

Як здійснити оплату в Приват24?

1 Доставка товару Новою Поштою (по Україні).

· Доставка замовлень до відділення Нової Пошти є БЕЗКОШТОВНОЮ для замовлень на суму понад 2000 гривень, за умови повної передплати.

· Відправка замовлень на суму до 500 гривень здійснюється за умови повної передплати. Доставка здійснюється за рахунок клієнта.

· Відправка замовлень на суму від 500 гривень може здійснюється як за умови повної передплати, так і за умови післяплати.  

· Доставка товару до відділення Нової Пошти на умовах післяплати здійснюється за рахунок Покупця з урахуванням тарифів Перевізника.

· Адресна доставка здійснюється за рахунок Покупця за розцінками і тарифами компанії Нова Пошта.

· Відправка велосипедів здійснюється лише в зібраному стані, на умовах повної передплати.

· Відправка гірськолижного спорядження категорії HARD (лижі, сноуборди, лижні та сноубордичні черевики) здійснюється на умовах повної передплати.

· При оплаті товару на умовах післяплати, у випадку відмови від посилки або зберіганні її на відділенні Нової Пошти протягом 5 діб, посилка повертається Продавцю.

Увага! В умовах повної передплати, у випадку відмови від посилки або зберіганні її на відділенні Нової Пошти, Продавець відповідальності не несе.

При обранні доставки на умовах післяплати та передплати замовлень вартістю до 2000 грн, покупець сплачує послугу Нової Пошти, по доставці з адреси до відділення. Вартість доставки товару залежить від ваги та габаритів посилки, а також включає виклик курьера.

2. Самовивіз товару.

· Самовивіз товару здійснюється після отримання Покупцем SMS-повідомлення або телефонного дзвінка від Продавця з підтвердженням готовності Замовлення до видачі.

· У випадку, якщо Покупець не забирає Замовлення протягом 3-х календарних днів з дати отримання повідомлення від Продавця, Замовлення анулюється.

Самовивіз товару здійснюється з наступних пунктів видачі товару:

· м. Київ, вул. Глибочицька 53;

· м. Київ, Дніпровська Набережна, 23а (Осокорки);

· м Одеса, вул. Краснова 12;

· м. Харків, пр. Науки 45/2;

· м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 118;

· Буковель (паркінг 1);

· Буковель (паркінг 2) – тільки в зимовий період.

3. Курєрська доставка по м. Київ (курєр компаніі).

· БЕЗКОШТОВНА, якщо вартість замовленого товару перевищує 2000 грн;

· 100 грн. – товар на вибір, не більше 2-х пар;

· 70 грн. – вартість замовленого товару до 2000 грн;

· 150 грн. – термінова доставка (за наявності вільних кур’єрів);

· у випадку відмови від прийняття товару, Покупець зобов’язаний сплатити вартість доставки кур`єру у розмірі 70 грн.

Увага! Доставка по м. Києву здійснюється в межах міста, крім районів Корчуватого, Бортничів, Осокорків (дачі), Пущі-Водиці, Китаєва, ж/к Чайки, вул. Пухівської (Троєщина).

4. Доставка товару Укрпоштою.

· Доступна доставка Укрпошта для оплачених замовлень на суму до 2000 грн.

5. Кур’єрська доставка по м. Харків (кур’єр компанії).

Доставка здійснюється по Київському та Шевченківському районах міста.

Оплата замовлень може бути здійснена через інтернет-магазин або готівкою при отриманні замовлення.

Вартість доставки:

· безкоштовна, якщо вартість замовленого товару перевищує 2000 грн.

· 80 грн, якщо вартість замовленого товару не перевищує 2000 грн.

Увага! Покупець зобов‘язаний під час отримання товару перевірити його комплектність та неушкодженість. Після сплати за товар кур‘єру, претензії Покупця щодо комплектності та механічного пошкодження товару Продавцем не приймаються.

Увага! Доставка товару здійснюється протягом 1-3 робочих днів з дати підтвердження Замовлення.

Продавець у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» забезпечує належну якість Товару протягом гарантійного строку, встановленого виробником товару (у випадку його встановлення).

Гарантійний строк зазначається на документах, що додаються до Товару.

Гарантія та технічне обслуговування продукції Specialized.

Що вам відомо про гарантію на велосипеди? Чи діє гарантія на весь велосипед в цілому, чи на окремі його деталі? Якщо окремі деталі, то який термін гарантій і яка процедура заміни?

І найголовніше – «довічна гарантія». Чи існує вона взагалі, на які деталі розповсюджується та що мають на увазі бренди, використовуючи цей термін?

Питань щодо гарантії завжди багато, та на жаль більшість з них з’являється у покупців вже після виникнення проблеми. Що природньо, адже одразу після покупки не хочеться думати про поломки, більше того, розраховуєш, що обладнання служитиме тривалий час, не зважаючи на його активну експлуатацію. Спробуємо прояснити всі головні моменти щодо гарантії на продукцію Specialized. Проінформовані – значить озброєні та готові до будь-яких ситуацій.

Перш за все, слід пам’ятати, що як і у випадку з будь-яким іншим обладнанням, при зверненні до магазину чи сервісного центру для гарантійного обслуговування, вам необхідно мати документи, що підтверджують факт придбання товару у офіційного дилера Specialized.

При зверненні наш спеціаліст перевірить наявність документів, проведе первинний огляд продукції, задокументує всі наявні проблеми та зорієнтує вас про подальші дії та терміни вирішення питання. В кожному випадку рішення приймається індивідуально, оскільки всі випадки різні.

Гарантійні терміни.

Термін гарантії відрізняється в залежності від типу деталі, а також року її виробництва.

ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ:

 

 

Модельний рік до 2014 року, включно

З 2015 модельного року і далі

 

 

Рама

Гарантія на поломку

5 років

Довічна гарантія на першого власника

Гарантія на фарбу

2 роки

2 роки

Елементи кріплення підвіски та підшипників

2 років

2 роки

 

 

Електричні
велосипеди

 

Батарея

 

-

 

2 роки

До 300 циклів заряджання та якщо ємність впала нижче за 75%

Мотор

-

2 роки

Електрична частина

-

2 роки

 

 

Колеса

Roval - деталі

1 рік

2 рік

Колеса Roval, що зібрані на втулках Roval

2 роки

Довічна гарантія на першого власника

Колеса Specialized, що зібрані на інших втулках (не Roval)

1 рік

2 роки

 

Амортизація
 

Вилки та задні амортизатори «Specialized» (Стосується тільки гідравлічних систем з технологією «BRAIN»)


2 років за умови регулярного сервісу
 

 

Компоненти

Компоненти Specialized

2 роки

Компоненти сторонніх брендів

На компоненти сторонніх брендів гарантійний строк регулюється регіональним представництвом бренду (необхідно звернутися в офіційне представництво бренду)


Як бачимо, довічна гарантія існує, та розповсюджується вона виключно на раму – основу велосипеду. Адже решта складових є рухомими деталями, які так чи інакше мають свій термін експлуатації, а відповідно і гарантії. Тому, якщо хтось запевняє вас, що їх велосипеди мають «довічну гарантію», радимо уважніше прочитати супровідні документи, аби уникнути можливих непорозумінь та неприємних сюрпризів у майбутньому.

Важливо також розуміти, що гарантія на амортизатори (передній і задній) діє лише за умови регулярного обслуговування у сервісному центрі. Відсутність такого обслуговування може призвести до поломки амортизатора, і гарантія в такому випадку не діятиме. Ознайомитись з рекомендованим інтервалом ТО можна безпосередньо на сайті виробника амортизатора. 

На які деталі та в яких випадках не діє гарантія?

Гарантія не поширюється на:

· витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, гріпсів, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання/пошкодження в ході експлуатації;

· продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;

· велосипеди з нечитабельним серійним номером;

· велосипеди і аксесуари, що використовувалися не за призначенням.

Ще один дуже важливий момент: Гарантія на велосипед діє лише при наявності документів, що засвідчують факт його офіційного придбання.

Якщо при зверненні клієнт не в змозі надати необхідні документи, але запевняє про придбання велосипеду офіційним шляхом, наші спеціалісти складуть необхідне звернення та відправлять запит на перевірку походження продукції.

Будьте обачні, купуйте продукцію лише в офіційних представників Specialized, зберігайте необхідні документи та дотримуйтесь порад виробника щодо технічного обслуговування продукції. Так ви подовжите термін експлуатації виробів, а також позбавите себе зайвого клопоту при зверненні до сервісного центру у разі виникнення проблеми.

Гарантія на решту продукції Specialized:

· аксесуари – 1 рік;
· одяг – 1 рік;
· взуття – 2 роки.

У разі виникнення будь-яких додаткових питань з приводу гарантії та технічного обслуговування продукції Specialized, ви завжди можете звернутись до наших спеціалістів сервісу безпосередньо в магазинах «Екстрем Стайл», або ж за телефоном найближчого до вас магазину.

Гарантії на продукцію Vento​:

1. Гарантійний талон.

До кожного велосипеда Vento додається «Інструкція з експлуатації». Гарантійний талон інтегровано до Інструкції – це один з її останніх аркушів. У ньому є поля для заповнення термінів гарантії.

2. Терміни гарантії:

· рама: гарантія на поломку – 5 років;

· фарбування та елементи кріплення навіски – 2 роки;

· навісні компоненти – 1 рік.

Гарантія не поширюється на:

· витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, гріпсів, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання/пошкодження під час експлуатації;

· продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;

· велосипеди з нечитабельним серійним номером;

· велосипеди і аксесуари, які використовувалися не за призначенням.

3. Перше ТО – безкоштовне, рекомендується провести через 1 місяць експлуатації велосипеда або через 100 км пробігу залежно від того, що настане раніше.

4. Сертифікат якості.

Гарантії на SUP-дошки​.

Гарантійний термін – 12 місяців з моменту покупки, згідно чеку. Гарантія розповсюджується на SUP-дошку та всі комплектуючі компоненти за наявності виробничих дефектів. З питань гарантії та отримання більш детальної інформації звертайтесь в точки продажу.

Гарантія на товари Burton

Яка гарантія на товари Burton?

 

1 рік

3 роки

Довічна гарантія

Одяг

 

 

Верхній одяг

 

 

Рукавички

 

 

Сумки

 

 

Сноуборди

 

 

Черевики

 

 

Кріплення

 

 

Основа для кріплень

 

 

Шоломи

 

 

Окуляри

 

 

Що означає «Довічна гарантія»?

Під терміном «довічна» мається на увазі загальноприйнятий термін служби продуктів. Це не означає, що гарантія розповсюджується протягом всього вашого терміну життя, а на термін служби матеріалів та компонентів, які входять до готового продукту. Ми робимо все можливе, щоб вибирати високоякісні матеріали та компоненти, які відповідають нашим стандартам якості, але навіть найкращі матеріали мають термін служби та в кінцевому підсумку деградують. Ми оцінюємо термін служби продукту за його цільовим використанням і тим, наскільки інтенсивно він використовується, а не за тим, скільки йому років.

Довічна гарантія покриває:

· [AK] куртки та штани (з 2003 р.)
· Основа для кріплень (з 2005 р.)
· Колекції сумок (з осені 2008/зими 2009)
· Весь одяг, базові шари, рукавички та м’які товари (з 12 липня 2018 р.)

Чи буде мій предмет відремонтований чи замінений?

Ми поставили собі за мету ремонтувати та продовжувати термін служби наших продуктів, коли це можливо. Це краще для планети, і в більшості випадків у наші продукти ще здатні прослужити вам достатньо часу! Ми ретельно оцінюємо кожну претензію, і якщо ми не можемо відремонтувати товар і на нього поширюється гарантія, ми замінимо його на такий самий або подібний предмет такої ж вартості.

Чи потрібно очистити спорядження, перш ніж відправити його на ремонт?

Так. З міркувань безпеки та гігієни, ми наполегливо просимо, щоб весь одяг та спорядження почистили та висушили перед відправкою на ремонт.

На які типи пошкоджень не поширюються гарантійний поліс?

Пошкодження внаслідок неправильного використання, зловживання, нещасних випадків, недбалості, звичайного зносу, крадіжки або пошкодження, спричиненого будь-яким іншим, окрім дефектів матеріалів та виготовлення, не покриваються гарантійною політикою.

Що робити, якщо на мій продукт не поширюється гарантія?

Якщо на ваш товар не поширюється гарантійна політика, але його можна відремонтувати, ми можемо повернути вам товар «як є» або завершити ремонт за розумну плату. Ми зв’яжемося з вами, щоб обговорити доступні варіанти.

Що таке «знос»?

Ніщо не триває вічно, хоча б ми хотіли цього! Вироби, які піддаються впливу зовнішніх чинників і часто використовуються, можуть зношуватися швидше, ніж ті, що використовуються рідше. Можливо, термін служби вашого продукту просто закінчився.

Детальніше з гарантійною політикою Burton можна ознайомитись на офіційному сайті бренду:
https://www.burton.com/us/en/warranty
 

Гарантія BOA

Довічна гарантія BOA

Довічна гарантія BOA – це наше зобов’язання надати вам найкращі продукти на ринку. Ваші речі тепер захищені від будь-яких виробничих дефектів у конструкції протягом усього терміну служби.

Довічна гарантія BOA поширюється на всі виробничі дефекти. Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені неправильним доглядом, випадкові пошкодження, природне руйнування матеріалів або нормальний знос.

 

Велосипеди Rocky Mountain мають гарантію на виробничі дефекти, що зазначені нижче:

 

Гарантія з моменту продажу складає:

- Рама (передній трикутник, задній трикутник, лінки) – 5 років

- Лако-фарбове покриття – 1 рік

- Електроніка (двигун, сенсори, зарядний пристрій) – 3 роки

- Швидкозношувані елементи приводу (шестерні, передавальні ланцюги, підшипники) – 1 рік

- Батарея – 2 роки

- Компоненти – згідно з оригінальною гарантією виробника (Shimano, Sram, Microshift, SunTour, Fox, Rockshox)

 

Нотатки:

- Будь-яка модифікація системи Powerplay призводить до анулювання гарантії.

- Коли рівень заряду батареї опускається нижче 5%, Powerplay Drive поступово зменшує вихідну потужність, щоб максимізувати запас ходу. Запас ходу залежить від декількох факторів, таких як рівень асисту, температура навколишнього середовища, прискорення, опір вітру, погане обслуговування, вік батареї, гірська та пересічена місцевість, а також вага велосипедиста. Якщо велосипед не експлуатується, заряджайте батарею кожні 3 місяці. Якщо цього не робити, батарея може вийти з ладу.

- Для більш детальної інформації про гарантію на батарею, будь ласка, зверніться до посібника користувача.

- Всі гарантійні та післягарантійні послуги повинні надаватися уповноваженим дилером Rocky Mountain, який продав велосипед або раму в зборі. Ми надаємо гарантію на раму Rocky Mountain з дати придбання нового велосипеда на дефекти матеріалу та виготовлення, відповідно до матеріалу рами та типу використання велосипеда.

- Будь ласка, зареєструйте велосипед, щоб запустити гарантію: https://bikes.com/pages/bike-registration

 

Гарантія не поширюється в наступних випадках:

- Встановлення компонентів, деталей або аксесуарів, які не призначені для велосипеда (або рами), що продається, або не сумісні з ним.

- Придбання велосипеда Rocky Mountain у неавторизованого дилера.

- Придбання велосипеда Rocky Mountain або рами на сторонніх інтернет-сайтах (наприклад, eBay), незалежно від того, що вказано в оголошенні.

- Вицвітання фарби, спричинене впливом ультрафіолетового світла (УФ) або зовнішнім впливом.

- Rocky Mountain не гарантує відсутність будь-яких пошкоджень, завданих вашому велосипеду під час встановлення або зняття будь-якої захисної плівки

- Подряпини та/або відколи фарби, спричинені брудом, камінням, дорожнім сміттям, транспортуванням багажника на даху тощо...

- Пошкодження каретки Pressfit, спричинені неналежним обслуговуванням або матеріалами/частинами.

- Звичайний знос покришок, камер, гальм, тросів передач, гальмівних колодок, підшипників тощо не покривається гарантією.

- Непрямі пошкодження або будь-які пошкодження, спричинені нещасним випадком, неправильним використанням або зловживанням агресивною їздою.

- Неправильна збірка та/або відсутність належного технічного обслуговування, піскоструминна обробка, шліфування, чищення дротяною щіткою, підпилювання, зварювання, пайка, свердління отворів, анодування, перефарбування або хромування не покриваються вашою гарантією і можуть призвести до анулювання гарантії виробників компонентів.

- Ви берете на себе великий особистий ризик і втрачаєте гарантію, коли катаєтеся в екстремальних умовах, як показано у відео про гірські велосипеди, наприклад, їдете по трасах у стилі тріал, катаєтесь в рампі, виконуєте трюки, катаєтеся на BMX-треках, їздите по міських спусках і набережних або катаєтеся в інших подібних умовах.

Важливо зазначити, що погнуті компоненти, рами, вилки, керма, підсідельного штиря, педалей, шатунів та ободів коліс є ознаками нещасних випадків та/або зловживань агресивною їздою.

При отриманні Товарів на Новій Пошті або від кур’єра Продавця, Одержувач зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектації.

У випадку виявлення будь-яких недоліків, Покупець (Одержувач) має право відмовитись від приймання такого товару, при цьому склавши Акт про виявлені недоліки у довільній формі. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила видачу (доставку) Товару. За можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила видачу (доставку) Замовлення.

Повернення Товару після його прийняття Покупцем (Одержувачем) може бути здійснено в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.

Повернення Товару здійснюється за рахунок Покупця. Повернення Товару з виявленими істотними недоліками (фабричний брак) здійснюється за рахунок Продавця.

Повернення коштів за повернений товар здійснюється Продавцем Покупцю не пізніше ніж протягом 7 (семи) днів з моменту отримання Продавцем повернутого товару за умови дотримання Покупцем умов повернення товару.

Звертаємо увагу покупців на те, що не підлягають поверненню та обміну товари належної якості, якщо вони не  задовольняють споживача з будь-яких причин, перелік яких визначено законодавством України (додаток N 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).

До таких товарів відносяться наступні категорії:

· Предмети санітарної гігієни;

· Корсетні товари;

· Парфумерно-косметичні вироби;

· Перо-пухові вироби;

· Гребінці, гребені та щітки масажні;

· Рукавички;

· Білизна натільна

· Панчішно-шкарпеткові вироби;

· Товари в аерозольній упаковці.

Законодавством передбачається, що у разі виявлення споживачем недоліків в товарі, він (споживач) має право:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Інших компенсацій у разі повернення товару з недоліками законодавством не передбачено.

Заява на повернення товару.

Як дізнатись реквізити власної картки в Приват24?

Покупець несе відповідальність за достовірність указаної при оформленні Замовлення інформації. При оформленні замовлення Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних».

Продавець збирає і зберігає тільки ті персональні дані, які необхідні для продажу і доставки замовлених Покупцем товарів, а саме: прізвище, ім'я, контактний телефон, адреса електронної пошти, адреса доставки, тощо.

Продавець не передає персональні дані Покупця третім особам, окрім випадків, визначених законодавством України.

Покупець погоджується з тим, що Продавець має право передавати персональні дані кур'єрським службам, організаціям поштового зв'язку, тощо, з метою виконання Замовлення Покупця.

Продавець приймає необхідні організаційні та технічні заходи захисту персональних даних Покупця від неправомірного або випадкового доступу, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб.

Авторизуючись за допомогою сторінки в соціальній мережі Facebook Покупець погоджується з передачею Продавцю таких персональних даних як: прізвище, ім’я та адреса електронної пошти. Ці персональні дані не використовуються Продавцем ніде, окрім як в особистому кабінеті Покупця на сайті.

Договір вважається укладеним з моменту підтвердження Продавцем Замовлення Покупця та діє до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов‘язань.

Покупець має право розірвати даний Договір до моменту відправлення Новою Поштою Товару Продавцем або завчасно повідомивши Продавця до прибуття кур‘єра. В іншому випадку, Покупець зобов‘язаний компенсувати Продавцеві всі витрати на доставку і зворотну доставку Товару.

Клієнти нашого магазину можуть замовити будь яку кількість товарів для примірки.

Для оформлення замовлення з послугою примірки потрібно внести оплату за реквізитами:

ПриватБанк: р/р: UA233052990000026007006700991 МФО 305299. ЄГРПОУ 3268416063. ФОП Глоба Анна. (в призначенні платежу обов’язково вказати: «Оплата послуги Примірка, Прізвище, Ім’я»)

Вартість примірки розраховується із врахуванням витрат за пересилку, на кожну одиницю товару який Ви хочете приміряти, від 150 до 250 грн за одиницю, відповідно.

Сума примірки буде вурахувана із кінцевої вартості товару,  яку Ви виберете для оплати у відділенні.

Ви увійшли як