Магазини
якісного спорядження

Оплата та доставка

Даний Публічний договір купівлі-продажу (далі по тексту — «Договір») є офіційною пропозицією інтернет-магазину https://extremstyle.ua (далі по тексту — «Продавець»), заключити Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом.

У відповідності до умов Договору, Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується прийняти і cплатити його на умовах даного Договору.

Покупцем може виступати будь-яка дієздатна фізична особа, що беззаперечно прийняла умови даного Договору та здійснила Замовлення товару.

Продавець має право в односторонньому порядку вносити зміни до умов Договору шляхом розміщення Договору в новій редакції на Сайті. Зміни вступають в силу з моменту їх розміщення (оприлюднення).

Покупець самостійно оформляє Замовлення на Сайті шляхом додавання обраних ним Товарів у віртуальний кошик або зробивши Замовлення за номером телефону.

Продавець повинен підтвердити надане Покупцем Замовлення протягом 2-х робочих днів, виходячи з наявності товару або повідомити про неможливість його виконання шляхом надсилання відповідного SMS-повідомлення, повідомлення на електронну пошту, вказану Покупцем або телефонним дзвінком.

Внесення змін у підтверджене Продавцем Замовлення можливе виключно до моменту відправки Товару Покупцеві.

Користуйтесь новим спортивним спорядженням вже зараз, а сплачуйте його потім, завдяки вигідним умовам від наших банків-партнерів. Навіть великі покупки легко «впишуться» у ваш щомісячний ліміт витрат.
 Послуга «Оплата частинами» від ПриватБанкБажані товари стають доступнішими, а ви не переплачуватимете відсотки завдяки послузі «Оплата частинами» від ПриватБанк.

Переваги:

– Оформлення послуги доступно онлайн або офлайн.
– Швидке придбання, без документів і черг.
– Кредит доступний при оформленні покупки від 3000 гривень, до 12 платежів.
– Вартість товару не змінюється протягом дії договору.
– Часткове або дострокове погашення в будь-який час.Умови:

– Мінімальна сума кредиту – 3000 гривень.
– Процентна ставка (від суми кредиту, на місяць) – 0,01%.
– Реальна річна процентна ставка – 0,24%.
– Максимальний строк кредиту для товарів зі знижкою – 3 місяці.
– Максимальний строк кредиту для товарів без знижки – 12 місяців.
– На товари категорії «Велосипеди» без знижки строк кредиту складає від 2 до 6 місяців.
Як скористатись послугою «Оплата Частинами» на сайті?

– Вибрати бажаний товар/товари із позначкою «Оплата Частинами».
– Обрати спосіб оплати за допомогою сервісу «Оплата Частинами».
– Після завершення покупок перейти до кошику та заповнити дані замовлення.
Для підтвердження покупки з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину для подальшого оформлення замовлення, вибору банку, кількості платежів, тощо.

Після оформлення договору суму першого платежу буде списано з вашої картки «Універсальна» відразу, а решту платежів – щомісячно в дату оформлення кредиту.

Послуга «Оплата Частинами» доступна при здійсненні покупок в інтернет-магазині Екстрем Стайл, а також в наших офлайн магазинах що знаходяться:
– м. Київ, вул. Глибочицька, буд. 53,
– м. Київ, Дніпровська Набережна, буд. 23 а,
– м. Одеса, вул. Краснова, буд. 12,
– м. Дніпро, вул.Набережна Перемоги, буд. 118. Послуга «Миттєва розстрочка» від ПриватБанкЯкщо Ви не можете скористатись послугою «Оплата Частинами» (наприклад, коли вартість покупки перевищує доступний для Вас ліміт кредиту, тощо) – Ви можете скористатись послугою «Миттєва Розстрочка» від ПриватБанк.

Переваги:

– Оформлення послуги доступно онлайн або офлайн.
– Швидке придбання, без документів і черг.
– Кредит доступний при оформленні покупки від 3000 гривень та до 12 платежів.
– Вартість товару не змінюється протягом дії договору.
– Часткове або дострокове погашення в будь-який час.

Умови:

– Мінімальна сума кредиту – 3000 гривень.
– Процентна ставка (від суми кредиту, на місяць) – 1,9%.
– Реальна річна процентна ставка – 52,53%.
– Максимальний строк кредиту для товарів зі знижкою – 3 місяці.
– Максимальний строк кредиту для товарів без знижки – 12 місяців.
– На товари категорії «Велосипеди» без знижки строк кредиту складає від 2 до 6 місяців.
Як скористатись послугою «Миттєва Розстрочка» на сайті?

– Вибрати бажаний товар/товари.
– Обрати спосіб оплати за допомогою сервісу «Миттєва Розстрочка».
– Після завершення покупок перейти до кошику та заповнити дані замовлення.
Для підтвердження покупки з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину для подальшого оформлення замовлення, вибору банку, кількості платежів, тощо.

Після оформлення договору суму першого платежу буде списано з вашої картки в момент купівлі, а решту платежів – щомісячно в дату оформлення кредиту.

Послуга «Миттєва Розстрочка» доступна при здійсненні покупок в інтернет-магазині Екстрем Стайл, а також в наших офлайн магазинах що знаходяться:
– м. Київ, вул. Глибочицька, буд. 53,
– м. Київ, Дніпровська Набережна, буд. 23 а,
– м. Одеса, вул. Краснова, буд. 12,
– м. Дніпро, вул.Набережна Перемоги, буд. 118.

Послуга «Покупка Частинами» від monobankКлієнти monobank також можуть скористатись умовами вигідної розстрочки, скориставшись послугою «Покупка Частинами» від monobank. Це зручно, швидко та без переплати жодних відсотків. Переваги:– Швидке придбання без наявності документів та кредитної картки.
– Комісія відсутня, навіть за умови оплати в рахунок кредитних коштів.
– Необмежена кількість товарів в одному чеку.
– Кредит доступний при оформленні покупки від 3000 гривень та до 12 платежів.
– Вартість товару не змінюється протягом дії договору.
– Часткове або дострокове погашення в будь-який час. Умови:– Мінімальна сума кредиту – 3000 гривень.
– Реальна річна процентна ставка – 0,000001%.
– Максимальний строк кредиту для товарів зі знижкою – 3 місяці.
– Максимальний строк кредиту для товарів без знижки – 12 місяців.
– На товари категорії «Велосипеди» без знижки строк кредиту складає від 2 до 6 місяців. Як скористатись послугою «Покупка Частинами» на сайті?

– Обрати бажаний товар/товари із позначкою «Покупка Частинами» від monobank.
– Обрати спосіб оплати за допомогою сервісу «Покупка Частинами».
– Після завершення покупок перейти до кошику та заповнити дані замовлення.
Для підтвердження покупки з Вами зв’яжеться менеджер інтернет-магазину для подальшого оформлення замовлення, вибору банку, кількості платежів, тощо.
 Після оформлення договору суму першого платежу буде списано з вашої картки в момент покупки, а решту платежів – щомісячно в дату оформлення кредиту.

Послуга «Покупка Частинами» від monobank доступна при здійсненні покупок в інтернет-магазині Екстрем Стайл.

 

1 Доставка товару Новою Поштою (по Україні).

· Доставка замовлень до відділення Нової Пошти є БЕЗКОШТОВНОЮ для замовлень на суму понад 2000 гривень у одного продавця, за умови повної передплати.

· Відправка замовлень на суму до 500 гривень здійснюється за умови повної передплати. Доставка здійснюється за рахунок клієнта.

· Відправка замовлень на суму від 500 гривень може здійснюється як за умови повної передплати, так і за умови післяплати.  

· Доставка товару до відділення Нової Пошти на умовах післяплати здійснюється за рахунок Покупця з урахуванням тарифів Перевізника.

· Адресна доставка здійснюється за рахунок Покупця за розцінками і тарифами компанії Нова Пошта.

· Відправка велосипедів здійснюється лише в зібраному стані, на умовах повної передплати.

· Відправка гірськолижного спорядження категорії HARD (лижі, сноуборди, лижні та сноубордичні черевики) здійснюється на умовах повної передплати.

· При оплаті товару на умовах післяплати, у випадку відмови від посилки або зберіганні її на відділенні Нової Пошти протягом 5 діб, посилка повертається Продавцю.

Менеджер інтернет-магазину має право відмовити клієнту у відправленні замовлення накладеним платежем і запропонувати альтернативний варіант доставки замовлення з послугою примірки, або відправка замовлення тільки по повній передплаті.  

І у випадках, якщо клієнт забажає зробити замовлення з більш ніж 2х одиниць схожого товару на вибір з післяплатою (накладеним платежем), менеджер повинен запропонувати клієнту послугу примірки.

Також послуга доставки з приміркою є обов’язковою при замовленні товарів з післяплатою на суму більше 40000 грн, при відсутності успішної  історії замовлень.

Увага! В умовах повної передплати, у випадку відмови від посилки або зберіганні її на відділенні Нової Пошти, Продавець відповідальності не несе.

При обранні доставки на умовах післяплати та передплати замовлень вартістю до 2000 грн, покупець сплачує послугу Нової Пошти, по доставці з адреси до відділення. Вартість доставки товару залежить від ваги та габаритів посилки, а також включає виклик курьера.

2. Самовивіз товару.

· Самовивіз товару здійснюється після отримання Покупцем SMS-повідомлення або телефонного дзвінка від Продавця з підтвердженням готовності Замовлення до видачі.

· У випадку, якщо Покупець не забирає Замовлення протягом 3-х календарних днів з дати отримання повідомлення від Продавця, Замовлення анулюється.

Самовивіз товару здійснюється з наступних пунктів видачі товару:

· м. Київ, вул. Глибочицька 53;

· м. Київ, Дніпровська Набережна, 23а (Осокорки);

· м Одеса, вул. Краснова 12;

· м. Харків, пр. Науки 45/2;

· м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 118;

· Буковель (паркінг 1);

· Буковель (паркінг 2) – тільки в зимовий період.

3. Курєрська доставка по м. Київ (курєр компаніі).

· БЕЗКОШТОВНА, якщо вартість замовленого товару перевищує 2000 грн;

· 100 грн. – товар на вибір, не більше 2-х пар;

· 70 грн. – вартість замовленого товару до 2000 грн;

· 150 грн. – термінова доставка (за наявності вільних кур’єрів);

· у випадку відмови від прийняття товару, Покупець зобов’язаний сплатити вартість доставки кур`єру у розмірі 70 грн.

Увага! Доставка по м. Києву здійснюється в межах міста, крім районів Корчуватого, Бортничів, Осокорків (дачі), Пущі-Водиці, Китаєва, ж/к Чайки, вул. Пухівської (Троєщина).

4. Доставка товару Укрпоштою.

· Доступна доставка Укрпошта для оплачених замовлень на суму до 2000 грн.

5. Кур’єрська доставка по м. Харків (кур’єр компанії).

Доставка здійснюється по Київському та Шевченківському районах міста.

Оплата замовлень може бути здійснена через інтернет-магазин або готівкою при отриманні замовлення.

Вартість доставки:

· безкоштовна, якщо вартість замовленого товару перевищує 2000 грн.

· 80 грн, якщо вартість замовленого товару не перевищує 2000 грн.

Увага! Покупець зобов‘язаний під час отримання товару перевірити його комплектність та неушкодженість. Після сплати за товар кур‘єру, претензії Покупця щодо комплектності та механічного пошкодження товару Продавцем не приймаються.

Увага! Доставка товару здійснюється протягом 1-3 робочих днів з дати підтвердження Замовлення.

Продавець у відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» забезпечує належну якість Товару протягом гарантійного строку, встановленого виробником товару (у випадку його встановлення).

Гарантійний строк зазначається на документах, що додаються до Товару.

Гарантія та технічне обслуговування продукції Specialized.

Що вам відомо про гарантію на велосипеди? Чи діє гарантія на весь велосипед в цілому, чи на окремі його деталі? Якщо окремі деталі, то який термін гарантій і яка процедура заміни?

І найголовніше – «довічна гарантія». Чи існує вона взагалі, на які деталі розповсюджується та що мають на увазі бренди, використовуючи цей термін?

Питань щодо гарантії завжди багато, та на жаль більшість з них з’являється у покупців вже після виникнення проблеми. Що природньо, адже одразу після покупки не хочеться думати про поломки, більше того, розраховуєш, що обладнання служитиме тривалий час, не зважаючи на його активну експлуатацію. Спробуємо прояснити всі головні моменти щодо гарантії на продукцію Specialized. Проінформовані – значить озброєні та готові до будь-яких ситуацій.

Перш за все, слід пам’ятати, що як і у випадку з будь-яким іншим обладнанням, при зверненні до магазину чи сервісного центру для гарантійного обслуговування, вам необхідно мати документи, що підтверджують факт придбання товару у офіційного дилера Specialized.

При зверненні наш спеціаліст перевірить наявність документів, проведе первинний огляд продукції, задокументує всі наявні проблеми та зорієнтує вас про подальші дії та терміни вирішення питання. В кожному випадку рішення приймається індивідуально, оскільки всі випадки різні.

Гарантійні терміни.

Термін гарантії відрізняється в залежності від типу деталі, а також року її виробництва.

ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ:

 

 

Модельний рік до 2014 року, включно

З 2015 модельного року і далі

 

 

Рама

Гарантія на поломку

5 років

Довічна гарантія на першого власника

Гарантія на фарбу

2 роки

2 роки

Елементи кріплення підвіски та підшипників

2 років

2 роки

 

 

Електричні
велосипеди

 

Батарея

 

-

 

2 роки

До 300 циклів заряджання та якщо ємність впала нижче за 75%

Мотор

-

2 роки

Електрична частина

-

2 роки

 

 

Колеса

Roval - деталі

1 рік

2 рік

Колеса Roval, що зібрані на втулках Roval

2 роки

Довічна гарантія на першого власника

Колеса Specialized, що зібрані на інших втулках (не Roval)

1 рік

2 роки

 

Амортизація
 

Вилки та задні амортизатори «Specialized» (Стосується тільки гідравлічних систем з технологією «BRAIN»)


2 років за умови регулярного сервісу
 

 

Компоненти

Компоненти Specialized

2 роки

Компоненти сторонніх брендів

На компоненти сторонніх брендів гарантійний строк регулюється регіональним представництвом бренду (необхідно звернутися в офіційне представництво бренду)


Як бачимо, довічна гарантія існує, та розповсюджується вона виключно на раму – основу велосипеду. Адже решта складових є рухомими деталями, які так чи інакше мають свій термін експлуатації, а відповідно і гарантії. Тому, якщо хтось запевняє вас, що їх велосипеди мають «довічну гарантію», радимо уважніше прочитати супровідні документи, аби уникнути можливих непорозумінь та неприємних сюрпризів у майбутньому.

Важливо також розуміти, що гарантія на амортизатори (передній і задній) діє лише за умови регулярного обслуговування у сервісному центрі. Відсутність такого обслуговування може призвести до поломки амортизатора, і гарантія в такому випадку не діятиме. Ознайомитись з рекомендованим інтервалом ТО можна безпосередньо на сайті виробника амортизатора. 

На які деталі та в яких випадках не діє гарантія?

Гарантія не поширюється на:

· витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, гріпсів, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання/пошкодження в ході експлуатації;

· продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;

· велосипеди з нечитабельним серійним номером;

· велосипеди і аксесуари, що використовувалися не за призначенням.

Ще один дуже важливий момент: Гарантія на велосипед діє лише при наявності документів, що засвідчують факт його офіційного придбання.

Якщо при зверненні клієнт не в змозі надати необхідні документи, але запевняє про придбання велосипеду офіційним шляхом, наші спеціалісти складуть необхідне звернення та відправлять запит на перевірку походження продукції.

Будьте обачні, купуйте продукцію лише в офіційних представників Specialized, зберігайте необхідні документи та дотримуйтесь порад виробника щодо технічного обслуговування продукції. Так ви подовжите термін експлуатації виробів, а також позбавите себе зайвого клопоту при зверненні до сервісного центру у разі виникнення проблеми.

Гарантія на решту продукції Specialized:

· аксесуари – 1 рік;
· одяг – 1 рік;
· взуття – 2 роки.

У разі виникнення будь-яких додаткових питань з приводу гарантії та технічного обслуговування продукції Specialized, ви завжди можете звернутись до наших спеціалістів сервісу безпосередньо в магазинах «Екстрем Стайл», або ж за телефоном найближчого до вас магазину.

Гарантії на продукцію Vento​:

1. Гарантійний талон.

До кожного велосипеда Vento додається «Інструкція з експлуатації». Гарантійний талон інтегровано до Інструкції – це один з її останніх аркушів. У ньому є поля для заповнення термінів гарантії.

2. Терміни гарантії:

· рама: гарантія на поломку – 5 років;

· фарбування та елементи кріплення навіски – 2 роки;

· навісні компоненти – 1 рік.

Гарантія не поширюється на:

· витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, гріпсів, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання/пошкодження під час експлуатації;

· продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;

· велосипеди з нечитабельним серійним номером;

· велосипеди і аксесуари, які використовувалися не за призначенням.

3. Перше ТО – безкоштовне, рекомендується провести через 1 місяць експлуатації велосипеда або через 100 км пробігу залежно від того, що настане раніше.

4. Сертифікат якості.

Гарантії на SUP-дошки​.

Гарантійний термін – 12 місяців з моменту покупки, згідно чеку. Гарантія розповсюджується на SUP-дошку та всі комплектуючі компоненти за наявності виробничих дефектів. З питань гарантії та отримання більш детальної інформації звертайтесь в точки продажу.

Гарантія на товари Burton

Яка гарантія на товари Burton?

 

1 рік

3 роки

Довічна гарантія

Одяг

 

 

Верхній одяг

 

 

Рукавички

 

 

Сумки

 

 

Сноуборди

 

 

Черевики

 

 

Кріплення

 

 

Основа для кріплень

 

 

Шоломи

 

 

Окуляри

 

 

Що означає «Довічна гарантія»?

Під терміном «довічна» мається на увазі загальноприйнятий термін служби продуктів. Це не означає, що гарантія розповсюджується протягом всього вашого терміну життя, а на термін служби матеріалів та компонентів, які входять до готового продукту. Ми робимо все можливе, щоб вибирати високоякісні матеріали та компоненти, які відповідають нашим стандартам якості, але навіть найкращі матеріали мають термін служби та в кінцевому підсумку деградують. Ми оцінюємо термін служби продукту за його цільовим використанням і тим, наскільки інтенсивно він використовується, а не за тим, скільки йому років.

Довічна гарантія покриває:

· [AK] куртки та штани (з 2003 р.)
· Основа для кріплень (з 2005 р.)
· Колекції сумок (з осені 2008/зими 2009)
· Весь одяг, базові шари, рукавички та м’які товари (з 12 липня 2018 р.)

Чи буде мій предмет відремонтований чи замінений?

Ми поставили собі за мету ремонтувати та продовжувати термін служби наших продуктів, коли це можливо. Це краще для планети, і в більшості випадків у наші продукти ще здатні прослужити вам достатньо часу! Ми ретельно оцінюємо кожну претензію, і якщо ми не можемо відремонтувати товар і на нього поширюється гарантія, ми замінимо його на такий самий або подібний предмет такої ж вартості.

Чи потрібно очистити спорядження, перш ніж відправити його на ремонт?

Так. З міркувань безпеки та гігієни, ми наполегливо просимо, щоб весь одяг та спорядження почистили та висушили перед відправкою на ремонт.

На які типи пошкоджень не поширюються гарантійний поліс?

Пошкодження внаслідок неправильного використання, зловживання, нещасних випадків, недбалості, звичайного зносу, крадіжки або пошкодження, спричиненого будь-яким іншим, окрім дефектів матеріалів та виготовлення, не покриваються гарантійною політикою.

Що робити, якщо на мій продукт не поширюється гарантія?

Якщо на ваш товар не поширюється гарантійна політика, але його можна відремонтувати, ми можемо повернути вам товар «як є» або завершити ремонт за розумну плату. Ми зв’яжемося з вами, щоб обговорити доступні варіанти.

Що таке «знос»?

Ніщо не триває вічно, хоча б ми хотіли цього! Вироби, які піддаються впливу зовнішніх чинників і часто використовуються, можуть зношуватися швидше, ніж ті, що використовуються рідше. Можливо, термін служби вашого продукту просто закінчився.

Детальніше з гарантійною політикою Burton можна ознайомитись на офіційному сайті бренду:
https://www.burton.com/us/en/warranty
 

Гарантія BOA

Довічна гарантія BOA

Довічна гарантія BOA – це наше зобов’язання надати вам найкращі продукти на ринку. Ваші речі тепер захищені від будь-яких виробничих дефектів у конструкції протягом усього терміну служби.

Довічна гарантія BOA поширюється на всі виробничі дефекти. Гарантія не поширюється на пошкодження, спричинені неправильним доглядом, випадкові пошкодження, природне руйнування матеріалів або нормальний знос.

 

Велосипеди Rocky Mountain мають гарантію на виробничі дефекти, що зазначені нижче:

 

Гарантія з моменту продажу складає:

- Рама (передній трикутник, задній трикутник, лінки) – 5 років

- Лако-фарбове покриття – 1 рік

- Електроніка (двигун, сенсори, зарядний пристрій) – 3 роки

- Швидкозношувані елементи приводу (шестерні, передавальні ланцюги, підшипники) – 1 рік

- Батарея – 2 роки

- Компоненти – згідно з оригінальною гарантією виробника (Shimano, Sram, Microshift, SunTour, Fox, Rockshox)

 

Нотатки:

- Будь-яка модифікація системи Powerplay призводить до анулювання гарантії.

- Коли рівень заряду батареї опускається нижче 5%, Powerplay Drive поступово зменшує вихідну потужність, щоб максимізувати запас ходу. Запас ходу залежить від декількох факторів, таких як рівень асисту, температура навколишнього середовища, прискорення, опір вітру, погане обслуговування, вік батареї, гірська та пересічена місцевість, а також вага велосипедиста. Якщо велосипед не експлуатується, заряджайте батарею кожні 3 місяці. Якщо цього не робити, батарея може вийти з ладу.

- Для більш детальної інформації про гарантію на батарею, будь ласка, зверніться до посібника користувача.

- Всі гарантійні та післягарантійні послуги повинні надаватися уповноваженим дилером Rocky Mountain, який продав велосипед або раму в зборі. Ми надаємо гарантію на раму Rocky Mountain з дати придбання нового велосипеда на дефекти матеріалу та виготовлення, відповідно до матеріалу рами та типу використання велосипеда.

- Будь ласка, зареєструйте велосипед, щоб запустити гарантію: https://bikes.com/pages/bike-registration

 

Гарантія не поширюється в наступних випадках:

- Встановлення компонентів, деталей або аксесуарів, які не призначені для велосипеда (або рами), що продається, або не сумісні з ним.

- Придбання велосипеда Rocky Mountain у неавторизованого дилера.

- Придбання велосипеда Rocky Mountain або рами на сторонніх інтернет-сайтах (наприклад, eBay), незалежно від того, що вказано в оголошенні.

- Вицвітання фарби, спричинене впливом ультрафіолетового світла (УФ) або зовнішнім впливом.

- Rocky Mountain не гарантує відсутність будь-яких пошкоджень, завданих вашому велосипеду під час встановлення або зняття будь-якої захисної плівки

- Подряпини та/або відколи фарби, спричинені брудом, камінням, дорожнім сміттям, транспортуванням багажника на даху тощо...

- Пошкодження каретки Pressfit, спричинені неналежним обслуговуванням або матеріалами/частинами.

- Звичайний знос покришок, камер, гальм, тросів передач, гальмівних колодок, підшипників тощо не покривається гарантією.

- Непрямі пошкодження або будь-які пошкодження, спричинені нещасним випадком, неправильним використанням або зловживанням агресивною їздою.

- Неправильна збірка та/або відсутність належного технічного обслуговування, піскоструминна обробка, шліфування, чищення дротяною щіткою, підпилювання, зварювання, пайка, свердління отворів, анодування, перефарбування або хромування не покриваються вашою гарантією і можуть призвести до анулювання гарантії виробників компонентів.

- Ви берете на себе великий особистий ризик і втрачаєте гарантію, коли катаєтеся в екстремальних умовах, як показано у відео про гірські велосипеди, наприклад, їдете по трасах у стилі тріал, катаєтесь в рампі, виконуєте трюки, катаєтеся на BMX-треках, їздите по міських спусках і набережних або катаєтеся в інших подібних умовах.

Важливо зазначити, що погнуті компоненти, рами, вилки, керма, підсідельного штиря, педалей, шатунів та ободів коліс є ознаками нещасних випадків та/або зловживань агресивною їздою.

При отриманні Товарів на Новій Пошті або від кур’єра Продавця, Одержувач зобов’язаний перевірити цілісність упаковки, після чого відкрити її та безпосередньо пересвідчитися у належному зовнішньому стані Товару (відсутності механічних пошкоджень) та повноті його комплектації.

У випадку виявлення будь-яких недоліків, Покупець (Одержувач) має право відмовитись від приймання такого товару, при цьому склавши Акт про виявлені недоліки у довільній формі. Акт повинен бути підписаний Покупцем та особою, що здійснила видачу (доставку) Товару. За можливості, недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Після підписання Акту про виявлені недоліки, Товари повертаються особі, що здійснила видачу (доставку) Замовлення.

Повернення Товару після його прийняття Покупцем (Одержувачем) може бути здійснено в порядку та на умовах, передбачених чинним законодавством України.

Повернення Товару здійснюється за рахунок Покупця. Повернення Товару з виявленими істотними недоліками (фабричний брак) здійснюється за рахунок Продавця.

Повернення коштів за повернений товар здійснюється Продавцем Покупцю не пізніше ніж протягом 7 (семи) днів з моменту отримання Продавцем повернутого товару за умови дотримання Покупцем умов повернення товару.

Звертаємо увагу покупців на те, що не підлягають поверненню та обміну товари належної якості, якщо вони не  задовольняють споживача з будь-яких причин, перелік яких визначено законодавством України (додаток N 3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. N 172).

До таких товарів відносяться наступні категорії:

· Предмети санітарної гігієни;

· Корсетні товари;

· Парфумерно-косметичні вироби;

· Перо-пухові вироби;

· Гребінці, гребені та щітки масажні;

· Рукавички;

· Білизна натільна

· Панчішно-шкарпеткові вироби;

· Товари в аерозольній упаковці.

Законодавством передбачається, що у разі виявлення споживачем недоліків в товарі, він (споживач) має право:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Інших компенсацій у разі повернення товару з недоліками законодавством не передбачено.

Заява на повернення товару.

Як дізнатись реквізити власної картки в Приват24?

Покупець несе відповідальність за достовірність указаної при оформленні Замовлення інформації. При оформленні замовлення Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збір, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних».

Продавець збирає і зберігає тільки ті персональні дані, які необхідні для продажу і доставки замовлених Покупцем товарів, а саме: прізвище, ім'я, контактний телефон, адреса електронної пошти, адреса доставки, тощо.

Продавець не передає персональні дані Покупця третім особам, окрім випадків, визначених законодавством України.

Покупець погоджується з тим, що Продавець має право передавати персональні дані кур'єрським службам, організаціям поштового зв'язку, тощо, з метою виконання Замовлення Покупця.

Продавець приймає необхідні організаційні та технічні заходи захисту персональних даних Покупця від неправомірного або випадкового доступу, знищення, перекручення, блокування, копіювання, поширення, а також від інших неправомірних дій третіх осіб.

Авторизуючись за допомогою сторінки в соціальній мережі Facebook Покупець погоджується з передачею Продавцю таких персональних даних як: прізвище, ім’я та адреса електронної пошти. Ці персональні дані не використовуються Продавцем ніде, окрім як в особистому кабінеті Покупця на сайті.

Договір вважається укладеним з моменту підтвердження Продавцем Замовлення Покупця та діє до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов‘язань.

Покупець має право розірвати даний Договір до моменту відправлення Новою Поштою Товару Продавцем або завчасно повідомивши Продавця до прибуття кур‘єра. В іншому випадку, Покупець зобов‘язаний компенсувати Продавцеві всі витрати на доставку і зворотну доставку Товару.

Клієнти нашого магазину можуть замовити будь яку кількість товарів для примірки.

Для оформлення замовлення з послугою примірки потрібно внести оплату за реквізитами:

ПриватБанк: р/р: UA983052990000026009046800440. MFO 305299. EDRPOY 3004519374. ФОП ВЛАСЕНКО ПАВЛО (в призначенні платежу обов’язково вказати: «Оплата послуги Примірка, Прізвище, Ім’я»). Оплату послуг з доставки, в такому випадку, здійснює відправник.

В разі якщо товар після примірки клієнту підходить, клієнт оплачує вартість товару на відділені (+ комісію за переказ коштів), а у випадку якщо товар не підходить - клієнт просто відмовляється від отримання посилки.

Вартість послуг з примірки клієнту не повертається.

Вартість примірки розраховується із врахуванням витрат за пересилку, на кожну одиницю товару який Ви хочете приміряти, від 150 до 250 грн за одиницю, відповідно.

 

ЗАЛЬГАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ

Загальні положення. Справжні правила (далі - Правила) визначають порядок та умови участі покупців в програмі лояльності «Бонусна Програма». Ці Правила є публічною офертою відповідно до ст. 633,634 Цивільного кодексу України, спрямованої всім потенційним покупцям з пропозицією укласти договір на зазначених нижче типових умовах. Вчинення Покупцем покупки товару / послуги у Організатора Програми та реєстрація покупцем бонусного рахунку означає безумовний акцепт публічної оферти і приєднання покупця до цих Правил (договором) і автоматичне участь покупця в Програмі лояльності «Бонусна Програма».

 

1. ТЕРМІНИ ТА ВИЗНАЧЕННЯ

1.1. «Організатор» Програми - ПП «Гранд Ікс-Спорт» (Україна, м. Київ вул. Глибочицька, 53), володіє винятковими правами управління і розвитку Програми «Бонусна Програма».
 
1.2. Програма лояльності «Бонусна Програма» (далі - Програма) - це програма заохочення Покупців, які роблять покупки в мережі магазинів «Екстремстайл» і / або на сайті інтернет-магазину www.extremstyle.ua
 
1.3. «Учасник» - фізична особа, яка досягла 18-річного віку і бере участь в Програмі шляхом надання згоди, відповідно до чинних Правил, особа, яка відповідно до і приєднується до цих Правил, і участь якого підтверджено Організатором.
 
1.4. Телефонний номер - номер мобільного телефону Учасника, вказаний при реєстрації в Програмі. Телефонний номер є єдиним способом доступу до бонусного рахунку.
 
1.5. SMS - верифікація - процедура ідентифікації Учасника за допомогою відправки sms- повідомлення на його телефонний номер. Повідомлення містить одноразовий пароль.
 
1.7. «Бонус» - віртуальні умовні одиниці, що нараховуються Учаснику Програми при здійсненні покупок товарів у торговій мережі. Один Бонус дорівнює одній гривні, при цьому Бонус не є грошовими коштами, і Учасник Програми не може отримати Бонуси у вигляді готівкових грошових коштів.
 
1.8. «Бонусний рахунок» - сукупність облікових та інформаційних даних в базі даних програми про Учасника, кількість нарахованих / списаних бонусів і поточний баланс.
 
1.9. «Точка продажу» - магазини торгової мережі Екстремстайл  за адресою:

- м.Київ, Глибочицька, 53,

- м.Одеса, вул. Краснова, 12,

- м. Київ, вул.Дніпровська Набережна 23 А,

- Івано-Франківська обл., м. Яремче, с. Поляниця, участок Щивки, буд 1, приміщення 1, а також інтернет-сайт www.extremstyle.ua, що належать Організатору.

1.10. «Заохочення» - можливість використання Учасником Бонусів як знижки при купівлі товарів (крім обмежень на придбання товарів, встановлених Організатором) в Точках продажів відповідно до Правил Програми.

1.12. «Канали комунікації Програми»: www.extremstyle.ua і інші засоби комунікації, які застосовуються для контакту між Учасником та Організатором.

 

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

2.1. Програма є договором приєднання в розумінні ст. 634 Цивільного кодексу України.

2.2 Програма не є азартною грою, лотереєю, послугою у сфері грального бізнесу.

2.3 Програма діє по всій мережі продавця (інформація про адреси магазинів розміщена на офіційному сайті компанії www.extremstyle.ua)
 

3. УМОВИ УЧАСТІ В ПРОГРАМІ

3.1 Програма розрахована виключно для особистого користування фізичних осіб. Бонуси Програми не можна відчужувати третім особам будь-яким способом, включаючи передачу, продаж, дарування тощо.

3.2 Датою початку участі в Програмі є дата отримання Учасником SMS з підтвердженням успішної реєстрації.

3.3 Учасник приєднується до Програми шляхом заповнення електронної анкети реєстрації акаунта на сайті або в роздрібному магазині за допомогою касира.

3.4 Карта служить ідентифікатором покупця - Учасника Програми.

3.5 Здійснюючи дії, спрямовані на приєднання до Програми, Учасник, таким чином, підтверджує, що він ознайомився з цією офертою, приймає умови участі в Програмі, згоден з ними і зобов'язується їх дотримуватися.

3.6 У рамках Програми Учасники накопичують бонуси на бонусний рахунок з метою використання їх для часткової оплати своїх подальших покупок у торговельній мережі продавця.
 

4. ВИКОРИСТАННЯ ПРЕСОНАЛЬНИХ ДАННИХ УЧАСНИКІВ

4.1 Інформація, відображена Учасником в Анкеті (ПІБ, поштову адресу, e-mail, номер телефону тощо), є його персональними даними. Персональні дані Учасника є конфіденційною інформацією, збір і подальша обробка персональних даних здійснюється Організатором відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01июл 2010 № 2297-VI (зі змінами та доповненнями).
 
4.2 Своїм підписом в Анкеті, в разі електронної анкети - виставлення «галочка згоди з правилами», Учасник підтверджує, що добровільно надає Організатору зазначені в Анкеті персональні дані для реєстрації в якості Учасника Програми, а також з метою підтримки довгострокового співробітництва з Організатором. Учасник також дає згоду на використання його персональних даних для обробки замовлень на придбання товарів Організатора, отримання рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші, іншої інформації про діяльність Організатора. Для цілей, передбачених цим пунктом, Організатор має право направляти листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail Учасника, а також відправляти SMS-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в Анкеті номер.
 
4.3 Учасник дає Організатору право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: поміщати персональні дані в базу даних Організатора (без додаткового повідомлення Учасника про це), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміна (у міру необхідності). Організатор зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якої третьої сторони (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Організатором на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на вимогу компетентного державного органу) .
 
4.4 Учасник сам несе відповідальність за достовірність наданих їм даних Організатору. У разі зміни своїх персональних даних Учасник повинен надати Організатору оновлену інформацію, звернувшись за наданими Каналах комунікації Програми.
 
4.7 Організатор своєчасно інформує Учасника про його можливості та винагороді, однак не несе відповідальності за недоставку такого повідомлення, якщо це сталося з незалежних від Організатора причин.
 
4.8 Організатор зобов'язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників, використовувати їх в рамках Програми.
 
4.9 Учасник надає Організатору право направляти йому будь-яку інформацію комерційного і / або інформаційного характеру про Програму або партнерах Програми та про інші споживчих пропозиціях поштою, електронною поштою, телефоном та / або SMS.
 
Дані Учасника, зазначені в Анкеті, є конфіденційними. Доступ до даних мають відповідальні особи Організатора і сам Учасник, а також ці дані можуть бути надані по законній вимозі правоохоронних і / або інших уповноважених органів відповідно до вимог передбачених чинним законодавством України.

 

5. РЕЄСТРАЦІЯ В ПРОГРАМІ ЛОЯЛЬНОСТІ

5.1 Для того щоб стати Учасником Програми «Бонусна Програма», необхідно зареєструватись на касі в магазині, або зареєструвати аккаунт на сайті extremstely.ua з обовязковим підтвердженням номеру телефона.
 
Достовірність зазначених у Анкеті відомостей Учасник програми підтверджує своїм підписом, у разі заповнення електронної анкети - виставленням «галочки згоди з правилами»
 
Заповнення Анкети Учасником є обов'язковою умовою участі в Програмі. Якщо Анкета не заповнена, бонуси накопичуються на Бонусний рахунок, але не можуть бути використані при оплаті нових покупок.
 
5.2 Організатор має право призупинити або припинити участь у Програмі будь-якого Учасника та заблокувати / анулювати Бонусний рахунок без повідомлення в випадках:
якщо Учасник не дотримується цих Правил, а також умови / вимоги інших акцій Організатора;
є достатні підстави вважати, що за допомогою Бонусної програми здійснюються шахрайські операції, обман або інші маніпуляції, які спричинили або можуть спричинити за собою матеріальні збитки інші негативні наслідки, пов'язані з участю в Програмі. Підстави за підозрою в шахрайських діях / операціях не підлягають розголосу через захисту інтересів Організатора;
якщо Учасник зловживає будь-якими правами і / або привілеями, наданими йому в рамках Програми;
якщо Учасник надає інформацію (відомості), що вводить в оману, або яка не відповідає дійсності;
відповідно до вимог чинного законодавства;
якщо є факти свідчать про те, що покупки Учасника відбуваються в підприємницьких цілях, тобто, з метою їх подальшої реалізації / перепродажу.
учасник не пред'являє Карту для накопичення або витрачання Бонусів протягом трьох років з дати останнього пред'явлення.
 
5.3 У разі припинення участі в Програмі із зазначених вище підстав, Бонуси анулюються з огляду на невиконання Учасником правил участі в Програмі.
 
5.4 Учасник має право припинити свою участь у Програмі або анулювати аккаунт в будь-який час шляхом письмового повідомлення про припинення участі на електронну адресу. Після отримання такого повідомлення Організатором, Бонуси, накопичені даними Учасником, анулюються.
 
5.5 Термін дії Програми 3 (три) роки, при цьому за рішенням Організатора Програма може бути достроково припинена з попереднім повідомленням Учасника не менше, ніж за 1 (один) місяць до закінчення терміну дії Програми. Термін дії програми може бути продовжений без повідомлення Участників.

 

6. НАРАХУВАННЯ БОНУСІВ
 

6.1 Для нарахування бонусів Учасник повинен авторизуватись на сайті при купівлі онлайн або на касі за номером телефону перед оплатою покупки кожен раз при здійсненні покупки в Точці продажу. Нараховані за покупки Бонуси реєструються і підсумовуються на бонусний рахунок Учасника.

6.2 Нарахування Бонусів відбувається при розрахунку за покупку готівковими коштами або банківськими картами.

6.3 Бонуси нараховуються відповідно до наступного порядку (коефіцієнти нарахування можуть бути змінені):

5% кешбек бонусами на рахунок за придбання: велосипеди, велоаксесуари включаючи велотуфлі, туристичне спорядження включаючи спальні мішки і посуд, ролики, скейти, самокати, водне спорядження, теніс, сквош, бабмінтон, шоломи, захист, гідрокосюми, оптика, лижне спорядження включаючи лижні ботінки, сноубордичне спорядження включаючи черевики для сноуборду, аксесуари, браслети для бігу, засоби по догляду.
10% кешбек бонусами на рахунок за придбання: весь одяг, шкарпетки,  рукавички всі, ремені, підтяжки, головні убори, шарфи, купальники, білизна, рюкзаки, сумки, чохли, чемодани, термобілизна.
Бонус нараховується лише на фактично оплачену частину грошима або сертифікатами;
(Наприклад: якщо частина вартості товару оплачена бонусами – то бонус на наступну покупку нараховується лише з фактичної оплати грошима за цей товар.)

6.4 Бонуси не нараховуються:
• на послуги, сертифікати, товари зі знижками, товари придбані в кредит, акційні пропозиції, акційні комплекти, уцінені товари;

6.5 Інформація про схему нарахування бонусів розміщується в Точках продажів, а також через надані Організатором Канали комунікації Програми.

6.6 Додаткові Бонуси можуть нараховуватися Організатором під час рекламних кампаній, спеціальних акцій і пропозицій від Програми.

6.7 Термін дії і активація додаткових бонусів прописуються окремо, і розміщуються в наданих Організатором Каналах комунікації Програми.

6.8 При покупці товарів Учасник самостійно перевіряє правильність нарахування бонусів. Для вирішення спірних питань Учасник повинен звернутися до Організатора та пред'явити фіскальний чек на придбаний товар і документ, що засвідчує його особу.

6.9 Організатор залишає за собою право без повідомлення Учасника змінювати умови (схеми) нарахування бонусів.

6.10 При нарахуванні бонусів використовується правило математичного округлення до цілих чисел.

6.11 Бонусами не можна розрахуватись за акційні, розпродажні, уцінені та товари придбані в кредит, подарункові сертифікати, акційні комплекти, послуги;

 

7. ВИКОРИСТАННЯ БОНУСІВ

7.1 Стандартні Бонуси активуються (стають доступними для використання) на 15 (п'ятнадцятий) календарний день з дня нарахування при здійсненні покупки.

7.2 Учасник має право використовувати Бонуси, які є на його бонусний рахунок, як знижку при покупці будь-яких товарів (крім обмежень на придбання товарів, встановлених Організатором) в Точці продажу. Інформація про схемах використання Бонусів розміщується в Точках продажів, а також надається Організатором через Канали комунікації Програми.

7.3 Використання (списання) Бонусів з Бонусного рахунку Учасника здійснюється з розрахунку 1 Бонус = 1 гривня знижки при купівлі товару.

7.4 Організатор залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати перелік товарів, при придбанні яких Учасник може використовувати Бонуси, а так само змінювати коефіцієнт знижки при купівлі товару.

7.5 Відповідно до кількості набраних на рахунку Бонусів Організатор надає Учаснику право отримати знижку при купівлі товару за заявленим умовам, а також брати участь в акції та пропозиції від партнерів Програми.

7.6 Організатор Програми самостійно визначає товари, при покупці яких можливе використання Бонусів.

7.7 Бонуси витрачаються в хронологічному порядку: спочатку використовуються Бонуси з більш ранньою датою згоряння.

7.8 У випадку якщо Учасник оплачує Бонусами 2 (два) і більшої кількості товарів, то оплачувані Бонуси будуть розділені між цими товарами пропорційно вартості кожного товару, що купується.

7.9 Бонуси можна використовувати як знижку на оплату товару - до 20% від вартості товару, що купується.

7.10 Бонуси не є і не можуть бути засобами платежу, будь-яким видом валюти чи цінного паперу.

7.11 Набрані Бонуси не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і видані Учаснику готівковими коштами.

7.12 Організатор Акції не несе відповідальності за сплату Учасником податків і виконання зобов'язань, пов'язаних з участю в Програмі.

7.13 Термін дії активованих Бонусів обмежений і становить 1 рік з моменту активації кожної суми бонусів.

7.14 Після закінчення терміну дії Бонуси згоряють і списуються з бонусного рахунку. Бонуси, списані з бонусного рахунку по терміну дії, відновленню не підлягають.

7.15 Бонуси зберігаються на бонусному рахунку протягом 6 місяців, після останньої покупки. Перевірити кількість накопичених бонусів можна в особистому кабінеті на сайті або завітавши в будь-який магазин Екстремстайл.

 

8. ТЕХНІЧНІ ОБМЕЖЕННЯ

8.1 Якщо з технічних причин нарахування бонусів на Бонусний рахунок Учасника неможливо, Організатор залишає за собою право відмовити покупцеві в проведенні операції з продажу товару до усунення несправності.

8.2 Якщо з технічних причин нарахування бонусів на Бонусний рахунок Учасника було неможливо в момент проведення продажу, Учасник має право нарахувати бонуси на карту після проведення продажу, але не пізніше 15 (п'ятнадцяти) днів з дати зазначена у фіскальному чеку, шляхом звернення на або особистого звернення в роздрібні магазини торгової мережі. Учасник зобов'язується надати фіскальний чек покупки, за яку потрібно нарахувати Бонуси, і вказати номер телефону, на який повинні бути нараховані Бонуси.

 

9. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, ЗА ЩО БУЛИ ОТРИМАНІ БОНУСИ
 
В разі якщо Учасник повністю відмовився від товару:  
в магазині;
безпосередньо в момент отримання товару самовивозом
 
Бонуси, нараховані за покупку цього товару, списуються з Бонусного рахунку Учасника.
 

10. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ, ОПЛАЧЕНОГО БОНУСАМИ

10.1 В разі якщо Учасник відмовився від придбаного товару: 
в магазині;
безпосередньо в момент отримання товару самовивозом, дане замовлення буде скасований, а Бонуси повернуться на Бонусний рахунок. У разі закінчення терміну дії оплачених Бонусів, вони будуть відновлені. Для інших бонусів термін дії не зміниться.

10.2 Якщо Учасник оплачує Бонусами 2 (два) і більшої кількості товарів і потім повертає один з них, то на Бонусний рахунок Учасника повертається кількість бонусів, витрачених на повернутий товар.
 

11. ІНШІ УМОВИ

11.1 Програма є довгостроковою.
 
11.2 До Правил застосовуються загальні норми чинного законодавства України.
 
11.3 При розрахунках з Учасником Організатор має право тимчасово відмовити Учаснику в нарахуванні або використанні Бонусів у разі відсутності на момент звернення Учасника технічної або іншої можливості для цього.
 
11.4 Інформація, що надається Учасником в собистому кабінеті, надає Організатору можливість краще зрозуміти потреби споживачів і надати їм повні відомості про пропозиції в рамках Програми, покращувати якість послуг і товарів, пропонованих Учаснику. Ці відомості можуть бути змінені або видалені Учасником шляхом попереднього інформування Організатора.
 
11.5 Організатор гарантує, що при отриманні, зберіганні, обробці та використанні отриманої від Учасника персональної інформації він буде дотримуватися положень даних Правил та норм чинного законодавства України. У зв'язку з цим Учасник підтверджує, що він ознайомився і повністю (безумовно) погодився з умовами Програми, застереженнями щодо отримання, зберігання, обробки та використання інформації, зазначеної в Анкеті.
 
11.6 Участник Програми надає безумовну згоду на те, що всі дані, в тому числі персональні, зазначені в особистому кабінеті, і дані про зроблені Учасником покупки можуть бути отримані, збережені, оброблені та використані Організатором та іншими уповноваженими Організатором організаціями і третіми особами без обмеження по терміну і території, з метою реалізації Програми, створення нових програм лояльності, вивчення споживчого попиту, в маркетингових, інформаційних, рекламних або інших аналогічних цілях, надання Учасники рекламних та інформаційних матеріалів без обмежень.
 
11.7 Організатор залишає за собою право відмовити будь-якій особі в участі в Програмі на свій розсуд, без будь-яких негативних наслідків для себе.
 
11.8 Організатор має право в односторонньому порядку вносити зміни до чинних Правил.

11.9 Повідомлення про призупинення або припинення дії Програми, а також про зміну Правил Програми вважається направленим Учасникові, якщо воно було розміщено на Сайті Програми та / або в Точці продажу та / або направлено Учаснику на зазначені в особистому кабінеті адреси електронної пошти або номер мобільного телефону.

Ви увійшли як