Магазини
якісного спорядження

BURTON

BURTON

Джейку Бьортону (Jake Burton) приписують винаходження сноуборду, але він відмовляється від такої слави, кажучи, що тільки допрацював придумане раніше. Але ми-то знаємо, що з легкої руки 23-річного хлопця цим видом спорту боліє весь сніговий світ!

Джейк Бьортон Карпентер з дитинства любив сніг. Він успішно катався на гірських лижах, був у захваті від серфінгу, але, поступивши в університет Колорадо, так і не потрапив до його відомої гірськолижної збірної — тричі зломав ключицю та вимушений був «зав'язати» зі спортом. А трішки пізніше майбутній винахідник сноуборду кинув і навчання, подавшись у конюхи.

Недовго пропрацювавши з кіньми, хлопець зрозумів, що це теж не його шлях та знову поступив до університету, обравши економіку. Точні науки також не ставали хлопцеві до душі. В цей час сестра познайомила його з Віктором Нідерхоффером — керівником невеликого, але поважного інвестиційного фонду на Манхеттені. Поспілкувавшись з Джейком, Віктор запросив його на посаду свого помічника. Ця робота дала Джейку Бьортону можливість спілкуватись з бізнесменами-носіями оригінальних ідей. Таку ідею виношував і сам Джейк — він хотів вдосконалити снерфінг (гібрид серфової дошки без кріплень з оббитими металом краями).

Джейк Бьортон мав невеликий стартовий капітал у $120 000, який залишився від бабусі у спадок. Взваживши всі «за» та «проти», він вирішив ризикнути. Для того, щоб почати власний бізнес, йому довелося переїхати в Лондондері (штат Вермонт, США), де він заснував компанію Burton Boards (пізніше перейменована в Burton Snowboards).

Джейк вирішив переробити конструкцію дошки для снерфера, обладнавши її кріпленнями, та продавати вже не в якості іграшки, а як спортивний інвентар. Спочатку він мав намір зберегти початкову назву — «снерфер», але права на неї мав Шерман Поппен, який погрожував Бьортону судовою справою. У випадку довелось придумати нову назву — «сноуборд».

На старті свого бізнесу 23-річний Джейк зробив багато помилок. Відкривши компанію перед Різдвом 1977 року, він не мав жодного уявлення, що дилери вже зробили замовлення на поточний сезон 9 місяців назад.

За 5 днів він продав всього 300 дощок, відвідавши декілька лижних курортів. До всіх бід, перша дошка Burton була надто дорогою ($88), щоб її придбала потенційна аудиторія — 15-річні підлітки. Джейк Бьортон і тут промахнувся, вирішивши, що першими покупцями його ноу-хау стануть хлопці від 20 до 25 років.

Наступного року підприємець порозумнішав, випустивши дошку за $45. У 1979 році Бьортон здійснив першу справжню промо-акцію: разом з друзями-ентузіастами взяв участь у змаганнях снерферів та одержав перемогу.

Поворотним для Burton Snowboards став 1980 рік, коли була продана 700-а дошка. Це був ще не успіх, але вже солідне досягнення, а у 1984 стався справжній прорив снобордингу, як масового виду спорту та відпочинку. Першим ризикнув відкрити свої схили для нелижників відомий вермонтський курорт Stratton Mountain. Керуючий вирішив дати Burton Snowboards шанс.

Завдяки ранньому старту, компанія Burton Snowboards отримала фору майже у 15 років. У 80-ті щорічний приріст прибутку компанії складав запаморочливі 100%. Поки акули лижебудівництва замислювались над доцільністю інвестицій у розвиток сноубордичного напрямку, Burton просто створював історію цього виду спорту.

До 2002 Burton став культовим брендом, з легкої руки якого виграють Олімпійські ігри, наприклад, в Солт Лейк Сіті. Американці Росс Пауерс та Келлі Кларк завоювали золоті медалі у двох видах сноубордингу. Що характерно, виступали вони на бьортоновських дошках.

На даний момент Burton є синонімом сноубордингу, а його культура — невід'ємною частиною свідомості сноубордистів.

Технології дощок BURTON.

V-ROCKER: однаково ефективна у парку та в цілині форма прогину V-Rocker. Розташована в центрі дошки з додатковими рокерами спереду області кріплень. Натурально вигнута, ця конструкція покращує задавлювання кантів безпосередньо під ногами, у той самий час звільняючи точки тертя з поверхнею в області носа та хвоста, що суттєво покращує стабільність та полегшує керування дошкою.

NEW PARTY ROCKER: при цій формі прогину дошка пласка між ногами, з рокерами в області носа та хвоста, які повністю підіймають їх над снігом. Це робить дошку м'якою, плавною та дуже легкою у керуванні. Технологія найбільш оптимальна для тих, хто катає в парку.

S-ROCKER: якщо вам важливі швидкість та ковзання в цілині, ця технологія для вас. Тут рокер розташований в області носка та п'ятки до переднього кріплення, потім плавно переходить в традиційний вигин до області заднього кріплення. Таки дизайн дозволяє тримати ніс дошки зверху протягом всього дня катання (що дуже важливо у фрірайді), а також покращує швидкість, маневреність та контроль над дошкою.

Технології кріплень BURTON.

LIVING HINGE: ця унікальна технологія дозволяє усунути зайві матеріали та деталі, а також дозволяє регулювати нахил вперед окремо від повороту спойлера.

SENSORY BED II: покращена чуйність та керованість за рахунок використання гелю В3 в області пальців та в п'ятці.

THE CHANNEL: ця технологія дозволяє максимально точно розподілити зусилля, концентруючи енергію в центральній вісі дошки. Взаємодіючи з кріпленнями 3D та EST, технологія дозволяє налаштувати керування дошкою з мікроскопічною точністю.

SENSORY BED: двоскладова база з газ-педаллю, що налаштовується, забезпечить найбільш оптимальне вібропоглинання.

SUPER BED: композитна платформа з використанням піноматеріалу та гелю В3 покращує чуйність та керування, не боїться пласких приземлень за рахунок гарного ударопоглинання.

ГЕЛЕВА АМОРТИЗАЦІЯ П'ЯТКИ В3: така ж амортизація, що використовується в черевиках. Унікальні ударо-поглинаючі властивості гелю В3 дозволять вам безболісно приземлюватись навіть на пласку поверхню.

АМОРТИЗАЦІЯ ПІД БАЗОЮ: амортизаційні вставки під базою поглинають вібрації, удари та інші неприємності жорсткого рельєфу.

Ви увійшли як