Магазини
якісного спорядження

Допомога

Чи можлива оплата при отриманні?

Так, звичайно ми робимо відправку накладеним платежем, у такому випадку Ви можете сплатити за замовлення при отриманні на Новій Пошті.

Як я можу відстежити місцезнаходження своєї посилки?

Відстеження місцезнаходження посилки можливе за номером транспортної декларації на сторінці компанії перевізника.

Яка гарантія, що ви відправите товар після оплати?

Замовлення Ви можете оплатити на розрахунковий рахунок. У цьому випадку менеджером після оформлення замовлення виставляється рахунок на товар, Ви його сплачуєте в будь-якому банку (сплатити може і фізична особа), на руках у Вас залишається рахунок і квитанція про оплату — доказ того, що Ви зробили оплату. З цими документами Ви сміливо зможете звернутися до суду. При оплаті замовлення за рахунком-фактурою оплата надходить протягом 2-3 днів.

Я сплатив замовлення на карту Приват Банку. Як мені дізнатися, що оплата надійшла на ваш рахунок?

Як правило, оплата надходить протягом 2 годин. Якщо комунікація відбувається через SMS, то система надішле Вам підтвердження про надходження коштів на наш рахунок.

Коли повідомлять номер декларації відправки мого замовлення?

Всі відправки робляться нашими експедиторами в регіони України після 17:00.
Номер декларації повідомить менеджер по телефону, або вкаже в SMS у день відправки до 18:00-19:00.

Як швидко я можу отримати своє замовлення з доставкою по Києву?

При замовленні з Києва до 14:00, зазвичай замовлення доставляється в той же день.
Виняток — якщо замовлений Вами товар знаходиться в регіональному магазині.
В такому випадку доставка по Києву здійснюється протягом 2-4 робочих днів.

Чому відправка замовлення Новою Поштою вагою в 1 кг. обійшлася мені 35-40,00 грн?

Шановні клієнти, при оформленні замовлення Ви можете спостерігати в якому місці знаходиться замовлений Вами товар. Інтернет-магазин надсилає товари з Києва при його наявності, в іншому випадку відправка йде з регіональних магазинів і ціна відправки формується так: наприклад, якщо Ви замовляєте товар і на момент замовлення він знаходиться в наших регіональних магазинах у місті Дніпропетровськ, Одеса, Харків або курорт Буковель, то сума транспортування рахується як двері-склад, і в середньому становить 35-45,00 грн. за посилку.
Якщо в замовленні кілька позицій, то їх місцезнаходження може бути різним, наприклад: місто Київ або Одеса. У такому випадку менеджер повідомляє Вам, що посилки може бути дві і після отримання замовлення Ви сплачуєте вартість 2 або більше посилок.

Я оплатив замовлення. Що тепер?

Будь ласка, підтвердіть оплату в SMS або за номерами, вказаними на сайті, повідомивши номер і суму замовлення. Також Ви можете (по можливості) відправити відскановані копії чека про оплату (це не обов'язково, але може прискорити процес відправки) або скористатися кнопкою на сайті «Повідомити про оплату».

Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження коштів на рахунок інтернет-магазину. Ми не несемо відповідальності за затримки, пов'язані з роботою сервісів оплати. Зберігайте чеки і квитанції про оплату.

Я замовив товар самовивозом з київського магазину. Приїхав в магазин, а товару немає. Чому так?

Кожне Ваше замовлення виконується індивідуально і його виконання має терміни: підвезення товару в магазин зі складу, збірка велосипеда, транспортування Вашого замовлення з регіонального магазину, тощо.

Забрати Ваше замовлення з київського магазину можна тільки після того, як Ви отримаєте SMS c номером замовлення або Вам зателефонує менеджер. Тоді Ви можете під'їхати за замовленням і забрати його протягом 3 днів.

Якщо Ви оформили замовлення на сайті і з Вами зв'язався менеджер для уточнення деталей замовлення, це не означає, що Ваше замовлення вже зібране. Ваше замовлення може перебувати в одному з регіональних магазинів «Екстрем Стайл» і для його переміщення до Києва необхіден час від 3 до 5 робочих днів.

Увага! Самовивіз можна забрати тільки після отримання Вами номера замовлення, де говориться «Замовлення №..., сума - ... грн. Резерв 4 дні. Самовивіз по вул...».

Чому мені прислали не той товар, який я замовляв?

Шановні клієнти, звертаємо увагу, що потрібно уважно читати опис товарів, щоб після отримання замовлення, не виникало питань про відповідність замовленого і доставленого. Якщо у Вас труднощі у виборі, Ви завжди можете проконсультуватися у наших менеджерів, але пам'ятайте, що остаточне рішення з вибору розміру, конфігурації, параметрів і т. д. приймаєте Ви, а нашу інформацію слід сприймати як рекомендації.

У мене є дисконтна картка вашого магазину, чи буде додаткова знижка на товар, який вже йде зі знижкою?

На жаль, дисконтні картки діють тільки на не акційні товари, тобто товари без знижок.
Але Ви завжди можете скористатися додатковими акціями та знижками — стежте за ними на головній сторінці сайту.

Який графік роботи інтернет-магазину «Екстрем Стайл»?

Інтернет-магазин працює для Вас у будні і в суботу з 10:00 до 19:00. У неділю — з 10:00 до 17:00.

Я роблю замовлення на сайті, але у кошику не прораховується моя знижка по купону. Уточніть будь ласка, яким чином моя знижка врахує в замовленні?

При оформленні замовлення на сайті, знижка в кошик не прораховується автоматично. Це стосується як дисконтної картки мережі «Екстрем Стайл», так і акційного купону. Знижка прораховується менеджером при оформленні Вашого замовлення.

Вам необхідно при оформленні замовлення в поле «Коментар» додати номер дисконтної картки або номер Вашого акційного купона (надходить на E-mail).

Якщо я оформлю замовлення через сайт, в такому випадку будуть діяти акції та знижки, які проходять у ваших магазинах?

Всі знижки та акції, що діють в магазинах мережі «Екстрем Стайл», актуальні і для інтернет-магазину.

Якщо я хочу відправити вам заміну/повернення, уточніть хто оплачує пересилку?

Шановні клієнти, у разі обміну або повернення товару, наприклад: товар не підійшов за розміром, кольором, формою, або з інших причин, всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються покупцем.

Я зробив замовлення у вашому магазині, уточніть як відстежити статус свого замовлення?

Відстежити статус замовлення дуже просто: на нашому сайті є кнопка «Статус замовлення». Просто вбиваєте номер Вашого замовлення, і бачите на якому етапі воно знаходиться.

Де подивитися код товару на вашому сайті?

Дуже просто: натискаєте кнопку «КУПИТИ», далі потрапляєте на сторінку товару з описом, внизу в табличці вказані фото, колір, наявність товару і код товару. Так само слід зазначити, що в наявності є тільки той товар або колір, який вказаний в табличці і де є кнопка «У КОШИК».

Я оплатив замовлення. Оплата надходить миттєво, чому ви не відправляєте моє замовлення?

Відправка замовлення здійснюється тільки після зарахування Вашої оплати в банківську виписку.
Банківська виписка формується у період від 2 годин до 3 днів.

Якщо Ваше замовлення термінове, і Ви хочете щоб його відправили в день оплати, звертаємо Вашу увагу, що якщо оплата не надійшла до 16:00 поточного дня, замовлення відправляється наступного дня.

Наприклад, Ви сплатили замовлення о 14:00, і якщо Ваша оплата не сформувалася у виписці до 16:00, замовлення автоматично потрапляє на пакування і відправку на наступний день. Чеки про сплату на даний процес не впливають!

Тому якщо Ви хочете швидко отримати Ваше замовлення, звертайте увагу на даний нюанс.

Коли ви повідомляєте номер декларації?

Повідомлення про відправку товару з номером траспортної декларації ми надсилаємо в SMS-розсилці вранці, на наступний день після відправки.

Скільки за часом буде збиратися моє замовлення?

Отримані замовлення збираються в перебігу повних 1-2 робочих днів з моменту обробки замовлення і відправки на склад після уточнення всіх деталей.

Як зробити замовлення на сайті http://extremstyle.ua?

Покрокова інструкція:

1. Перегляньте каталог і виберіть те, що вам сподобалося.
Для того, щоб прискорити пошук потрібного Вам товару, виберіть в каталозі групу категорій, наприклад, Чоловічий, Жіночий, Дитячий, а в ній — ще фільтр, якщо є потреба. Також ви можете відсортувати товар за популярністю, ціною або назвою бренду. Опція «Порівняти» надасть вам можливість порівняти декілька схожих моделей та полегшить проблему вибору.

Обравши те, що вам сподобалося, натискаєте кнопку «Купити», щоб відправити товар у кошик, або кнопку «Додати у кошик».

2. Оформіть замовлення.
Ви можете заповнити бланк замовлення на сайті, а можете замовити товар за телефоном (044) 303-90-10, назвавши менеджеру артикул/код обраної речі.

3. Обговоріть з менеджером подробиці доставки.
Протягом однієї-двох годин після оформлення замовлення вам подзвонить менеджер для підтвердження замовлення. Як правило, доставка займає 1-2 робочих дні. Ми доставляємо товар кур'єром з рук в руки за будь-якою зазначеною вами адресою в м. Київ.

4. Отримайте замовлення.
Будь ласка, переконайтеся в тому, що вам доставили саме той товар, який ви замовляли. Попередньо перегляньте список товарів, що не підлягають поверненню та обміну, щоб уникнути непорозумінь. Ми суворо дотримуємося виконання Закону «Про захист прав споживачів» і просимо вас також бути уважними при отриманні замовленого товару. Сплатити замовлення та доставку ви повинні будете тільки після того, як приймете рішення про покупку. Якщо товар вам не сподобався, ви можете відмовитися від покупки. Пам'ятайте, що у разі, якщо покупка вам не підійшла, ви можете повернути її в 14-денний термін.

5. Сплатіть за товар готівкою.
Оплата здійснюється після того, як кур'єр доставив вам товар, ви оглянули його і прийняли рішення про покупку.

Якщо наданої інформації виявиться недостатньо, зв'яжіться з нами — ми із задоволенням відповімо на всі ваші запитання.

Наші телефони: (044) 303-90-10; (044) 428-65-38; (050) 382-03-00.

Як швидко здійснюється і скільки коштує встановлення кріплень при придбанні лиж?

Установка кріплень на лижі, які продаються в магазинах мережі «Екстрем Стайл», проводиться безкоштовно.
Зверніть увагу, що установка кріплень і інші послуги (заточка кантів) проводиться у порядку черги і може зайняти від 1 до 3 днів з моменту надходження оплати на наш розрахунковий рахунок.

Чи можливий самовивіз?

У зв'язку з тим, що інтернет-магазин «Екстрем Стайл» знаходиться в Києві, самовивіз можливий тільки у Києві, по вул. Глибочицька 53. Самовивіз можна забрати тільки після того, як Ви отримаєте SMS з номером замовлення або з Вами зв'яжеться менеджер по телефону.

Ви увійшли як