Магазини
якісного спорядження

Допомога

Чи можлива оплата при отриманні?

Так, звичайно ми робимо відправку накладеним платежем, у такому випадку Ви можете сплатити за замовлення при отриманні на Новій Пошті

Як я можу відстежити місцезнаходження своєї посилки?

Відстеження місцезнаходження посилки можливе за номером транспортної декларації на сторінці компанії перевізника.

Чи можлива відправка товару в іншу країну?

Так ми робимо відправки в країни СНД (Росія, Білорусь, Молдова тощо). В такому випадку оплатити замовлення можна на наш розрахунковий рахунок, грошовим переказом MIGOM, Contact, Blizko. При оформленні замовлення менеджер зробить перерахунок з урахуванням вартості доставки у Ваше місто.

Яка гарантія, що Ви відправите товар після оплати?

Ваше замовлення Ви можете оплатити на розрахунковий рахунок. У цьому випадку менеджером після оформлення замовлення виставляється рахунок на товар, Ви його оплачуєте в будь-якому банку (оплатити може і фізична особа), на руках у Вас залишається і рахунок і квитанція про оплату - доказ того, що Ви зробили оплату. З цими документами Ви сміливо зможете звернутися до суду. При оплаті замовлення за рахунком-фактурою оплата надходить на протязі 2-3 днів.

Я оплатив замовлення на карту Приват Банку, як мені дізнатися, що оплата надійшла Вам на рахунок?

Як правило оплата надходить на протязі 2-ох годин. Якщо ми з Вами обмінюємося повідомлення про оплату у вигляді SMS, то система надішле Вам у відповідь після надходження Ваших коштів нам на карту повідомлення, про те що оплата надійшла нам на рахунок.

Коли повідомлять номер декларації відправки мого замовлення?

Всі відправки робляться нашими експедиторами в регіони України після 17:00.
Номер декларації повідомить менеджер по телефону або вкаже в sms в день відправки до 18:00-19:00.

Як швидко я можу отримати своє замовлення з доставкою по Києву?

При замовленні з Києва до 14:00 годин зазвичай замовлення доставляється в той же день.
Виняток якщо замовлений Вами товар знаходиться в регіональному магазині.
В такому випадку доставка по Києву здійснюється протягом 2-4 робочих днів.

Чому відправка замовлення Новою Поштою вагою в 1 кг. обійшлася мені 35-40,00 грн?

Шановні клієнти, при оформленні замовлення Ви можете спостерігати в якому місці знаходиться замовлений Вами товар. Інтернет-магазин відправляє товари з Києва при його наявності, в іншому випадку відправка йде з регіональних магазинів і ціна відправки формується так:
Наприклад: Якщо Ви замовляєте товар і на момент замовлення він знаходиться в наших регіональних магазинах Дніпропетровськ, Одеса, Харків, то сума пересилання вважається як двері-склад, і в середньому становить 35-45,00 грн. за посилку.
Якщо в замовленні кілька позицій, то їх місцезнаходження може бути різний, наприклад Київ, Одеса. У такому випадку менеджер повідомляє Вам, що посилки може бути дві і Ви після отримання замовлення Ви оплачуєте 2 або більше посилки.

Я оплатив замовлення. Що тепер?

Будь ласка, підтвердіть оплату, в sms або за номерами, вказаними на сайті, повідомивши номер і суму замовлення. Також Ви можете, по можливості, відправити відскановані копії чека про оплату (це необов'язково, але може прискорити процес відправки) або скористатися кнопкою на сайті «Повідомити про оплату».

Замовлення вважається сплаченим з моменту надходження коштів на рахунок інтернет-магазину. Ми не несемо відповідальності за затримки, пов'язані з роботою сервісів оплати. Зберігайте чеки і квитанції про оплату

Я замовив товар самовивозом з київського магазину. Приїхав в магазин, а товару немає. Чому так?

Шановні клієнти, кожне Ваше замовлення виконується індивідуально і його виконання має терміни: підвезення товару в магазин зі складу, збірка велосипеда під Ваше замовлення, переміщення Вашого замовлення з регіонального магазину тощо.

Забрати Ваше замовлення з Київського магазину можна тільки після того як Ви отримаєте SMS c номером замовлення або Вам зателефонує менеджер, Ви можете під'їхати за Вашим замовленням і на протязі 3-ох днів забрати Ваше замовлення.

Якщо Ви оформили замовлення на сайті і з Вами зв'язався менеджер для уточнення деталей замовлення, це не означає, що Ваше замовлення вже зібрано. Ваше замовлення може перебувати в одному з регіональних магазинів Екстрем Стайл і для його переміщення до Києва необхідно час від 3 до 5 робочих днів.

Увага! Самовивезення можна забрати тільки після отримання Вами номера замовлення, де говориться "Замовлення №..., сума - ... грн. Резерв 4 дні. Самовивезення по вул..."

Чому мені прислали не той товар, який я замовляв?

Шановні клієнти звертаємо увагу, що потрібно уважно читати опис товарів, а не тільки дивитися на картинки, супутні їм, щоб після отримання замовлення, не виникало питань про відповідність замовленого і доставленого. Якщо у Вас труднощі у виборі Ви завжди можете проконсультуватися у наших менеджерів, АЛЕ ПАМ'ЯТАЙТЕ, що остаточне рішення з вибору розміру, конфігурації, параметрів і т.д. приймаєте Ви, а нашу інформацію слід сприймати як рекомендації!

У мене є дисконтна картка Вашого магазину, чи буде додаткова знижка на товар, який вже йде зі знижкою?

На жаль Дисконтні картки діють тільки на не акційні товари, тобто товари без знижок.
Але Ви завжди можете скористатися додатковими акціями та знижками, стежте за ними на Головній сторінці сайту.

Який графік роботи Інтернет-магазину "Екстрем Стайл"?

Інтернет-магазин працює для Вас у будні і суботу з 10:00 до 19:00. У неділю з 10:00 до 17:00. Графік роботи роздрібних магазинів в Києві, Одесі, Харкові, Дніпропетровську - http://extremstyle.ua/shops/

Я роблю замовлення на сайті, але у кошику не прораховується моя знижка по купону. Уточніть будь ласка яким чином моя знижка врахує в замовленні?

При оформленні замовлення на сайті, знижка в кошик не прораховується автоматично. Це стосується як дисконтної картки мережі "Екстрем Стайл" так і акційного купону. Знижка прораховується Менеджером при оформленні Вашого замовлення.

А Вам необхідно при оформленні замовлення в поле "Коментар" додати або номер дисконтної картки або номер Вашого акційного купона (приходить Вам на E-mail).

Якщо я оформлю замовлення через сайт, в такому випадку будуть діяти Акції та знижки, які проходять в Ваших магазинах?

Всі знижки та АКЦІЇ, що діють в Магазинах Екстрем Стайл, актуальні і для Інтернет-магазину.

Якщо я хочу відправити Вам заміну/повернення, уточніть хто оплачує пересилку?

Шановні клієнти, у разі обміну або повернення товару, наприклад: товар не підійшов за розміром, кольором, формою, або з інших причин, всі транспортні витрати, пов'язані з обміном і поверненням, оплачуються покупцем.

Я зробив замовлення у Вашому магазині, уточніть як відстежити статус свого замовлення?

Відстежити статус замовлення дуже просто, на нашому сайті є кнопка "Статус замовлення". Просто вбиваєте номер Вашого замовлення, і бачите на якому етапі знаходиться Ваше замовлення.

Де подивитися код товару на Вашому сайті?

Дуже просто: натискаєте кнопку "КУПИТИ", далі потрапляєте на сторінку товару з описом, внизу в табличці вказані фото, кольору, наявність товару і код товару. Так само слід зазначити, що в наявності є тільки той товар або колір, який вказаний в табличці і де є кнопка "У КОШИК".

Я оплатив замовлення. Оплата надходить миттєво, чому Ви не відправляєте моє замовлення?

Шановні клієнти, відправка замовлення здійснюється тільки після зарахування Вашої оплати в банківську виписку.
Банківська виписка формується протягом 2-ух годин і до 3-х днів.

Якщо Ваше замовлення терміновий, і Ви хочете щоб його відправили в день оплати звертаємо Вашу увагу, що якщо Ваша оплата не надійшла до 16:00 поточного дня, замовлення відправляємо наступним днем.

Наприклад, Ви оплатили замовлення о 14:00, і якщо Ваша оплата не сформувалася в Виписуванню до 16:00, Ваше замовлення автоматично потрапляє на запаковування і відправку на наступний день. Чеки про оплату, на даний процес не впливають!

Тому якщо Ви хочете швидко отримати Ваше замовлення, звертайте увагу на даний нюанс.

Коли Ви повідомляєте номер декларації?

Повідомлення про відправку товару з номером траспортної декларації ми надсилаємо в SMS розсилки. Вранці, на наступний день після відправки.

Скільки за часом буде збиратися мій Замовлення?

Отримані замовлення збираються в перебігу повних 1-2х робочих днів з моменту обробки замовлення і відправки на склад після уточнення всіх деталей.

Як зробити замовлення на сайті http://extremstyle.ua?

Покрокова інструкція:

1. Перегляньте каталог і виберіть те, що вам сподобалося.
Для того, щоб прискорити пошук потрібного Вам товару, виберіть в каталозі групу категорій, наприклад, Чоловічий, Жіночий, Дитячий, а в ній – ще фільтр якщо є потреба. Також ви можете відсортувати товар за популярністю, ціною або назвою бренду. Опція “Порівняти” надасть вам можливість співставити декілька схожих моделей та полегшить проблему вибору.

Обравши те, що вам сподобалося, натискаєте кнопку “Купити”, щоб відправити товар у кошик, або кнопку “Додати у кошик”.

2. Оформіть замовлення
Ви можете заповнити бланк замовлення на сайті, а можете замовити товар за телефоном (044) 303-90-10, назвавши Менеджеру артикул/код обраної речі.

3. Обговоріть з Менеджером подробиці доставки.
Протягом одного-двох годин після оформлення замовлення вам подзвонить Менеджер для підтвердження замовлення. Як правило, доставка займає 1-2 робочих дні. Ми доставляємо товар кур'єром з рук в руки по будь-якому зазначеному вами адресою в м. Київ.

4. Отримайте замовлення.
Будь ласка, переконайтеся в тому, що вам доставили саме той товар який ви замовляли. Попередньо перегляньте список товарів, що не підлягають поверненню та обміну, щоб уникнути непорозумінь. Ми суворо дотримуємося виконання Закону «Про захист прав споживачів» і просимо вас також бути уважними при отриманні замовленого товару. Оплатити замовлення та доставку ви повинні будете тільки після того, як приймете рішення про покупку. Якщо товар вам не сподобався, ви можете відмовитися від покупки. Пам'ятайте, що в разі, якщо покупка вам не підійшла, ви можете повернути її в 14-денний термін.

5. Сплатіть за товар готівкою.
Оплата здійснюється після того, як кур'єр доставив вам товар, ви оглянули його і прийняли рішення про покупку.

Якщо наданої інформації виявиться недостатньо, зв'яжіться з нами – ми з задоволенням відповімо на всі ваші запитання.

Наші телефони: (044) 303-90-10; (044) 428-65-38; (050) 382-03-00

При покупці лиж у Вас в магазині установка кріплень виробляється як швидко і скільки коштує?

Установка кріплень на лижі, які купуються в наших магазинах Екстрем Стайл проводиться безкоштовно.
Зверніть увагу, що установка кріплень і інші послуги (заточка кантів) проводитися в порядку черги і може зайняти від 1 до 3-ох днів з моменту надходження оплати на наш розрахунковий рахунок.

Чи можливий самовивіз?

У зв'язку з тим, що інтернет-магазин Екстрем Стайл знаходиться в Києві, самовивезення можливий тільки у Києві, по вул. Глибочицька 53. Самовивезення можна забрати тільки після того як Ви отримаєте SMS c номером замовлення або c Вами зв'яжеться менеджер по телефону.

Ви увійшли як