Магазини
якісного спорядження

ROXY

ROXY

Roxy — це жіноча лінія одягу Quiksilver. Одяг, призначений для активного образу життя та екстремального спорту. Цей одяг розробоений Даной Дартез та призначений для молодих дівчат. Roxy пишається своїм зв'язком з молодим, прогресивним покупцем, який здатен зрозуміти та прийняти будь-які елементи життя. Асортимент Roxy включає одяг від базового серфового для заняття спортом до стильного модного, а також одяг для активного образу життя. Одяг Roxy для пляжного спорту та сноуборду фукнціональний та сконструйований з врахуванням особливостей фігури молодих дівчат.

Roxy — це провідний бренд для активних молодих дівчат, який з'явився у 1990 році з представлення одягу для плавання. Успіх першого сезону наочно продемонстрував об'єм продажів, який склав 1,1 млн. доларів.

У 1992 році Roxy розширює асортимент товарів, що виробляються, шляхом введення нових ліній: джинсового одягу та сноубордичного.

У 1993 році народився логотип Roxy: серце у формі гребеня — жіноча версія легко впізнаваного логотипа Quiksilver. Найбільш значною подією для Roxy було народження серферських шортів з підписом Roxy, які були представлені в тому самому році. Створення жіночих серфових шортів було гарною відповіддю всім дівчатам, які були вимушені купляти чоловічі шорти.

1994 рік став поворотним для Roxy, коли одяг для плавання був представлений наново. Початок створенню жіночої серфової команди Roxy був покладений спонсоруванням Лізи Андерсен — переможниці Чемпіонату світу з серфінгу 1994 року.

У 1995 році були представлені нові категорії товару Roxy — аксесуари та окуляри, які повністю відповідали духу досягнень та новацій, що притаманні бренду. Також у 1995 році був проведений перший щорічний чемпіонат з серфінгу Quiksilver/Roxy Women’s Pro на північному узбережжі Гавайїв, на Sunset Beach. Roxy спонсорувала фінальну зупинку туру Чемпіонів світу серед професіоналів з серфінгу, яка мала стати найдинамічнішою та вражаючою частиною туру.

Навесні 1996 року Roxy організувала свій перший тиждень моди по всім правилам шоу в Нью Йорку. В лінію Roxy були додані дві нові категорії: взуття та годинники. Roxy була номінована на премію The California Rising Star, яка офіційно визнала її успіхи в дизайні та майстерності. Національна рекламна кампанія була запущена модним фотографом Дью Ніксом. Команда серферів Roxy розширилася та включала Лізу Андерсен, Меган Абубо, Лілу Балморес, Тіну Бессінджер, Вероніку Кай, Дайзе Шайне, Еллісон Лопес, Міссі Гібсон, Таню Бус, Рейчел Грефф, Христину Джансен.

На початку 1997 року Roxy відкриває свій перший окремий магазин на Гавайях. Навесні 1997 року була представлена дитяча лінія одягу Teenie Wahine для дівчат віком 7-14 років. Дизайнери Roxy були нагороджені в номінації «дизайнер року» — The California Designer of the Year.

1998 рік ознаменувався появою перших духів Roxy під назвою "Hula Scent" та воску для серфів "Sexy Wax" з таким самим запахом. Ствренний аромат "Hula Scent" являв собою комбінацію запахів морського бризу, що прийшов з Каліфорнійських цитрусових садів, Гавайських тропічних квітів, солено-солодкий запах узбережжя та легкого запаху деревини. З'єднавши ці чотири аромати, "Hula Scent" включила в себе всі елементи пляжного життя.

Відділення аксесуарів Roxy у 1999 році зробило сенсацію своїми ювелірними прикрасами, сумками, рюкзаками, аксесуарами для подорожей та повною лінією взуття. Створена в кінці року Roxy room давала Roxy-дівчатам все необхідне, щоб жити Roxy-життям, включаючи постільну білизну, лампи, постери та інші необхідні елементи кімнати для дівчат.

2000 рік став для Roxy роком змін та зростання, пов'язаних з приходом нового дизайнера Дани Дартез, з відкриттям другого самостійного магазину в South Cost Plaza та зі створенням нового продукту — лінії косметики. Лінія косметики включала широкий асортимент товарів, таких як блискуче масло для тіла, тропічний блиск для тіла, засіб для полегшення розчісування волосся Happy Hair, тропічний лосьон для тіла, скраб для обличчя Fun Wash, пом'якшуючий гель для тіла, блиск для губ. Кожен продукт пропонував серйозний засіб догляду, але у найвеселішій та невимушеній формі. Roxy випустила новий запах "Roxy Love" спеціально до святкування Мілленіуму. Roxy продовжує розвивати асортимент лінії догляду за тілом, що включає яскраві та блискучі продукти, губну помаду та косметику.

Roxy продовжує розширювати продуктову лінію за рахунок своєї активності, прогресивності, за рахунок створення продукту для всіх випадків життя, призначенного для активної молодіжної аудиторії. Roxy спонсорує табори серферів на східному та західному узбережжях, зупинку асоціації туру Чемпіонів світу серед професіоналів з серфінгу на Гавайях та два змагання з серфінгу серед любителів у Південній Каліфорнії: Wahine Classic та Capitola Classik. Roxy продовжує свою активність у розвитку мережі магазинів та використанні автографів райдерів.

Ви увійшли як