Магазини
якісного спорядження

Raidlight

Raidlight

Шлях до визнання багатьох світових аутдор-брендів починався з величезного ентузіазму та наполегливості їхніх засновників.

Так і бренд RaidLight починався з виготовлення спорядження в гаражі та за 20 років виріс до впізнаваного та впливового в Європі виробника спорядження та одягу для трейлового бігу.

У 1999 році компанію відкрив французський спортсмен Бенуа Лаваль. Йому було 27 років, і до цього часу він брав участь у багатьох європейських забігах, наодинці перетнув Піренеї за 21 день та сходив соло на Аконкагуа.

Любов до бігу він успадкував від свого тата, який був марафонцем. Тренуватись Бенуа почав у 10 років, пізніше став займатись бігом з перешкодами, де його улюбленими дистанціями були 1000, 1500 та 3000 метрів. У той час сім'я жила неподалік від Парижу, але по вихідних та на свята вони виїжджали на природу. Саме в цих подорожах і зародилося захоплення горами.

Він з відмінністю закінчив Вищу Школу Промислових Технологій Та Текстильних Виробів у місті Ліль та отримав спеціальність інженера. Потім була армія — навчання у військовій школі Сен-Сір та чин офіцера. Він почав служити альпійським єгерем в комуні Бур-Сен-Моріс — це гірський район в 10 кілометрах від кордону з Італією. Там у Бенуа Лаваля з'явилась можливість для постійних бігових тренувань в горах та занять альпінизмом. Служба скінчилась, і Бенуа укорінився у Сент-Етьєні, де влаштувався на роботу в компанію, яка розробляла рюкзаки, спальники та палатки для відомих брендів. Там він і отримав цінний практичний досвід, який допоміг йому розпочати власне виробництво та матеріалізувати свої ідеї.

Перші моделі Бенуа Лаваль продавав на прилавках під час забігів, в яких сам і брав участь. Так він просував своє спорядження серед потрібної цільової аудиторії. Його активна спортивна кар'єра сильно допомагала бізнесу — чим краще був результат у гонках, тим відомішим ставав й RaidLight. І чим більше він бігав у різних місцях — в горах, лісах та пустелях, тим краще розумів потреби спортсменів.

10 речей, з якими стартував RaidLight у 1999 році.

У 2001 році з'являються перші співробітники, а через 5 років бренд виходить на міжнародний ринок. Справи йшли настільки успішно, що у 2010 році RaidLight викупає Vertical — виробника туристичного та альпіністського обладнання. Бенуа Лаваль змінює назву компанії на RaidLight-Vertical, а через рік відкриває новий офіс у горах, в Сен-П'єр-де-Шартрьоз, і сам переїжджає туди з сім'єю.

Майже 99% товарів виробляються за межами Франції. Але у 2015 році RaidLight запустив проект Outdoor-INOFAB — невелику майстерню для розробки та виробництва серії спорядження з поміткою Made in France (зроблено у Франції). У 2013 проект підтримало Міністерство Економічного Розвитку та допомогло з фінансуванням, оскільки це було важливо для розвитку регіону. Майстерня принесла відразу 8 робочих місць у малолюдне гірське містечко, з перспективою розширення до 25 місць.

З моменту заснування у 1999 році фінансові показники безперервно зростали, але не зважаючи на це, у 2015 році RaidLight приєднується до групи компаній Rossignol — світового лідера з виробництва лиж. Бенуа Лаваль стає віце-президентом Rossignol з аутдор-напряму. Це було зроблено для більш впевненого міжнародного зростання.

 

 

У лютому 2019 року через суперечки, що з'явились у стратегії розвитку, Бенуа Лаваль йде у відставку з посту віце-президента Rossignol та одночасно залишає рідний RaidLight. За 20 років йому вдалося створити міжнародний бренд з щорічним багатомільйонним прибутком, а бізнес допоміг йому побачити світ та побудувати вражаючу спортивну кар'єру. Він пробіг 200 забігів, з яких переміг у шістдесяти чотирьох. Дивіться самі, ось послужний список його найбільш яскравих результатів:

· 2000 рік — 4 місце у забігу Grand Raid de la Réunion на 125 км;

· 2001 рік — чемпіон Франції зі снігоступингу та володар Кубку Франції зі снігоступингу;

· 2003 рік — 19 місце у Marathon des Sables, чемпіон Франції зі снігоступингу та володар Кубку Франції зі снігоступингу;

· 2004 рік — 4 місце у Marathon des Sables;

· 2005 рік — 17 місце у Marathon des Sables;

· 2010 рік — член збірної Франції з трейлранингу на Швейцарському альпійському марафоні, переможець Annapurna Mandala Trail — 11-денної гонки на 380 км з двома ділянками вище 5000 м;

· 2015 рік — 5 місце у Ultra-Trail-Gobi Race на 400 км по пустелі Гобі в Китаї;

· 2016 рік — 2 кола у марафоні Barkley;

· 2017 рік — 2 кола у марафоні Barkley;

· 2018 рік — 1 місце у Barkley Fall Classic.

«Біг надав моєму життю напрям та керував кожним моїм кроком: від початку кар'єри у спорті до створення RaidLight та Stations de Trail, а потім переїзду в Шартрьоз. Трейловий біг — це еволюція в природному середовищі з глибоким відчуттям свободи в душі. Це величезна можливість не тільки досліджувати світ та зустріти інших цікавих людей, а й краще впізнати себе. Під час бігу я часто ловив себе на думці з причин та задавав питання: навіщо це мені? А потім знайшов відповідь: я біжу, щоб відчути себе вільним та живим».

2015 рік. Бенуа Лаваль після фінішу у перегонах на 400 кілометрів у пустелі Гобі.

Назва та логотип.

Ультратрейли, мультиспортивні або пригодницькі перегони в Європі часто називають рейдами (Raid), що й увійшло у корень назви. Словом Light (у перекладі з англійської — «легкий») відображена місія компанії — розробка та виробництво найлегшого та зручного екіпірування для трейлового бігу та пригодницьких перегонів.

Подорожі по всьому світу — ось що символізує логотип у вигляді стрілок компасу, спрямованих у всі сторони.

Сьогодні RaidLight виробляє різноманітний одяг та спорядження для трейлранерів та мультиспортсменів. Щорічно виробництво випускає 500 000 товарів, а у 2018 році товарообертання компанії склало 10 мільйонів євро. Окрім Франції, RaidLight продає екіпірування в інші країни Європи, Китай та Японію, а загальна частка експортних товарів складає 28%. Активно розвивається напрям бігових трейлових кросівок — на початку 2019 року вийшла нова колекція, яка протестована в лабораторії Rossignol в Італії та випробувана атлетами бренду в національному парку Шартрьоз.

Ви увійшли як