Магазини
якісного спорядження

Quiksilver

Quiksilver

Автори бренду хотіли увічнити свою пристрасть до серфінгу та розробили унікальний, раніше невідомий продукт — шорти для серфінгу. З тих пір дух індивідуалізма, творчості, новаторства та свободи втілений у справжній борд-райдерській культурі Quiksilver та відображений на його логотипі — хвиля, що набігає на засніжену вершину гори.

Першим кроком, Алан Грін виробив гідрокостюми на суму 2500$, які він зайняв у свого батька. Наступним продуктом стали черевики з вівчини (UGG boots) та в 1970 р. він та Джон Лі утворили компанію Quiksilver.

Грін та Ло розпороли декілька старих шортів та викинули з них ти частини, які, як вони вважали, були не потрібні або не бажані. Вони відкинули важку бавовну, шнурівку спереду, довгі у вигляді труб штани, подвійні шви, ґудзики, які могли поранити у воді. Нічого з старого залишено не було, оскільки почали вони з ескізів. Викройки розроблялись з врахуванням рухів, які характерні для серфінгу.

Нові шорти були зроблені з міцного, легкого матеріалу, який швидко висихав. Шорти були короткі, з рельєфним кроєм, вони не обтягували та не висіли. Дизайн був простим. Широкий еластичний пояс використовувася для підтримки, застібка не мішала катанню. Зовсім не було декоративних доповнень. Була присутня воскова кишеня та пласка передня застібка-липучка.

Так народився Quiksilver — підлинний, справжній, функціональний вибір серфера.

У 1976 р. Хокман залишає Торквей з трофеєм Bells та з контрактом дистрибувати Quiksilver у Сполучених Штатах.

Повернувшись додому, Джеф бере на допомогу свого серфового друга Боба МакНайта (на даний момент він є одним з топ-босів Quiksilver), який займався виробництвом серфових фільмів та до того часу закінчував університет у Південній Каліфорнії за спеціальністю бізнес. Потреба у серфових шортах була, дизайн був. Кожен, хто носив їх, казав, що нічого зручніше він ще не пробував.

Боб, поряд з тим, що кожен день займався серфом, був ще й бізнесменом. При такому поєднанні особистих якостей складно потерпіти невдачу. З притаманною Хокману завзятістю, він зміг переконати Гріні та Ло надати їм з Бобом ліцензію на ті самі «магічні» серфові шорти. Велике партнерство розпочалося.

До середини 70-х на узбережжі Ньюпорту, Каліфорнія, був відкритий невеликий офіс, який одночасно слугував і складом, і дистриб'юторським центром. МакНайт та Хокман будували свій бізнес на безпосередньому спілкуванні, високій якості товару, неймовірному сервісі та тісному персональному контакті з клієнтами в серфових магазинах на всіх трьох узбережжях США.

Постійне покращення матеріалів, використання високотехнологічних тканин та ультрасучасної графіки забезпечивало Quiksilver успішне майбутнє.

Залученість у різноманітну серфову активність сприяла створенню нових дизайнів для найрізноманітніших захоплень. Новий, незвичний одяг для сноубордистів та скейтбордистів сприяв розширенню зони впливу. Quiksilver — це втілення імпровізації та інновації. Quiksilver — це визнаний лідер на ринку товарів для підлітків та молоді.

Сімдесяті роки пройшли під звуки викликаючої моди, коли Quiksilver давав волю принтам (горошок, трикутники та шаховий малюнок). Тема неба була характерна для початку вісьмидесятих: колір та графіка запозичувались з теми небесного царства. Військове розфарбування та стретчева серія ST Comp були затаскані легендарними австралійськими серферами Гарі Елкертоном та Томом Керролом.

Слідуючи правилам Гріні та Ло відносно модності та функціональності, дизайнери Quiksilver прислухувались до порад топових серферів, сноубордистів та скейтбордистів, які казали про необхідність надання одягу для плавання та активного образу життя ентузіастам, які брали участь в їхньому спорті.

У 1984 р. Джефф Хокман поїхав у Європу з виробником серфових фільмів Гаррі Худжем та Бріджит Даррігранд та Джоном Віншип, де вони заснували європейське відділення Quiksilver. Вони взяли формулу успіху Quiksilver та адаптували її до Європейських умов в дизайні продукту та маркетингу.

У 1988 р. Quiksilver заключив найбільший в історії галузі контракт з Чемпіоном світу Томом Каролом, а у 1990 р. до команди Quiksilver приєднався видатний американський серфер-любитель Келлі Слейтер. Слейтер починає домінувати, очоливши «нову школу» серфінгу та вигравши на той момент шість світових чемпіонатів (на даний момент вже 8-кратний).

Причина того, що Quiksilver працює так добре, в тому, що люди, які розробляють, виробляють та продають продукт, вимагають, щоб він був найкращим. Тому зустрічі бордерів можуть проходити на схилах Европи, на узбережжі Яви або на озері в Аризоні. Співробітники Quiksilver обов'язково приймають участь у всіх дослідженнях та розробках. Вони також є кінцевимм споживачами. Все, що вони виробляють, вони виробляють для себе. Не існує копроративних маркетингових установок, трендових або маркетингових досліджень або прогнозів розвитку моди. Є тільки логіка: потрібно просто створювати найкращий, найфункціональніший одяг, а потім працювати в ній. Аналіз співробітників Quiksilver показав, що серед них присутня вражаюча кількість переможців чемпіонатів світу, національних чемпіонатів, чемпіонів окремих країн в області серфінгу, сноубордингу, скейтбордингу. Ви ніде не знайдете такого високого коефіцієнту подлинності, як тут.

Спроможність американської групи компаній Quiksilver як найбільшого представника якісного одягу та взуття для екстремальних видів спорту вже давно себе виправдала. На сьогодні фірма спонсорує не одну сотню професіональних спортсменів, імена яких, як кажуть, у всіх на вустах. Серед них Келлі Слейтер — багаторазовий Чемпіон світу по серфінгу, скейтбордист Тоні Хоук (става Чемпіоном світу дванадцять разів), Ліза Андерсен (світова чотириразова Чемпіонка по серфінгу).

Ці та інші спортсмени є безпосередніми носіями стильного та модного логотипа Quiksilver. Змагання, що проходять під егідою Quiksilver, вважаються одними з найбільш престижних.

Одяг Quiksilver дивує не тільки своєю якістю та модними тенденціями. Бренд прагне бути на піку популярності та універсальності у всіх сенсах. Не так давно компанія вразила своїх прихильників тим, що сумісно з провідним виробником комунікацій та розваг Plantronics націлилиася на випуск оригінального одягу та аксесуарів зі вбудованим Bluetooth. Така фішка дає чудову можливість слухати музику та говорити по телефону без відриву від спортивних занять, не боячись того, що телефон або плеєр випадуть з кишені або дріт відірветься під час стрибка з трампліну.

«Для тих, хто молодий душею — так позиціонує себе модний бренд. Між іншим, він включає в себе декілька лінійок: лінія Quiksilver — для хлопців, Quiksilver Edition — для чоловіків, Roxy — для жінок та дівчат. Бренд Quiksilver — це одяг для спорту, міста та відпочинку для будь-якої пори року.

Асортимент балує розмаїттям приємних та потрібних дрібниць та аксесуарів, причому не тільки для зимових видів спорту: гідрокостюми, окуляри, браслети, топи, шорти, взуття, годинники та інше. До речі, про взуття: Quiksilver включає в себе такі бренди як DC Shoes, Gnu, Lib Technologies, Bent Metal, Hawk, Radio Fidji Gotcha, Fidra та Raisins.

Roxy — виключно жіночий бренд, створений дівчатами спеціально для дівчат, які живуть екстримом та не представляють своє життя без захоплюючих трюків, але в той самий час бажають залишатись максимально жіночними та привабливими.

Ви увійшли як