Магазини
якісного спорядження

ODLO

ODLO

Торгова марка ODLO була створена норвежцем на ім'я Odd Roar Lofterod в 1946 році. Досвід, необхідний для створення білизни, Odd Roar отримав на фабриці, що виробляла машини для текстильного виробництва. В тому самому році о білизні ODLO fabrikker A/S заговорили в Європі. У 1947 році фабрика ODLO почала виробляти жіночу білизну. В тому самому році фабрикою став керувати Odd Roar-молодший, який одночасно був спортсменом-бігуном на ковзанах. Він і став першим прорайдером, що рекламував продукцію фірми.

У 1963 році Odd Roar-молодший представив ринку перший революційний функціональний синтетичний матеріал Helanca fibre, що використовувався в термобілизні для лижників та бігунів на ковзанах. Вже у 1964 році цю інновацію почала використовувати Олімпійська Національна Збірна Норвегії.

У 1972 році 22 національних збірних вибрали для використання термобілизну ODLO, і це не було спонсорством команди зі сторони виробника у сучасному розумінні. Команди закупали її за власні кошти.

У 1973 році перша повністю синтетична термобілизна ODLO TERMIC пройшла своє бойове хрещення. І знову бігуни на ковзанах надихнули виробника на вдосконалення, оскільки бавовнянопаперова білизна не виправдовувала себе навіть за температури до -20 градусів Цельсію.

У 1986 році компанія визнала, що майбутнє OLDO не в спеціалізації, а в глобалізації та перенесла свою штаб-квартиру до Швейцарії. У 1987 році була запущена Athletic Clothing System, основана на тришаровому матеріалі. Перший шар відповідав за вологовідведення, другий за тепло, третій (зовнішній) захищав від вітру.

У 1994 році компанія ODLO почала виробляти колекції для бігу та аутдору, концентруючись на тому, щоб спортсмени під час своєї активності відчували повний комфорт.

Наприкінці 90-х компанія змінила свій девіз на "ODLO Go Global", який на практиці означав створення дочірніх підприємств, як у Європі, так і в США, на яких працювали 370 високо мотивованих службовців.

Нове тисячоліття OLDO почала з прорирву на ринку, випустивши серію Effect by ODLO, виготовлену з матеріалу, що перешкоджає появі запаху поту завдяки іонам срібла. Переконання, що синтетична термобілизна набуває неприємного запаху швидше за натуральну, було спростоване.

У 2003 році компанія зробила всебічний ребрендинг. Було змінено як лого, так і філософія компанії на "Passion for sport". У 2004 році компанія однією з перших відчула появу нового спортивного тренду, відповівши на нього колекцією Nordic Walking Collection. Через рік з'явилась футболка "Just one", що являє собою функціональний літній одяг, який підтримує оптимальну температуру тіла у спеку.

У 2006 році всі інвестиції в розвиток нових технологій повністю окупилися завдяки новій технології Cubic, яка являла собою кубічну структуру плетення волокон, які підтримували оптимальний клімат для людини під час занять спортом.

У 2007 році ODLO почала випуск дитячої колекції. В цьому ж році компанія відкрила 6 нових магазинів в Європі, а також понад сотні торгових залів системи shop-in-shop.

У 2008 році компанія представила ринку серію термобілизни EVOLUTION, призначену для найвибагливіших покупців. Окрім кліматичних характеристик, ця білизна чудово облягає фігури атлетів, роблячи заняття спортом ще більш привабливими.

У 2010 році Oldo завоювала відразу дві міжнародні винагороди за гоночний безшовний костюм, в якому виступав легендарний норвезький біатлоніст У́ле-Ейнар Бьйорнда́лен (Ole Einar Bjørndalen). Винагорода Red Dot Design була отримана за видатний дизайн, а премія Plus X Award була присуджена за інновації та функціональність. Під час зимової Олімпіади у Ванкувері, Odlo була найпопулярнішою маркою одягу серед лижників.

Влітку 2011 Odlo випустила колекцію Bike для велосипедистів різних дисциплін: шосейних перегонів та гірських велосипедів. З цього часу компанія Odlo випускає спортивний одяг для всіх сезонів, а не тільки для зимових видів спорту. Система контролю температури Temperature Control System забезпечує основу для унікальної концепції спортивної термобілизни, що пропонує рішення для всіх температурних режимів і для всіх рівнів навантажень.

Для зимового сезону 2012/13 Odlo випустила колекцію Evolution Greentec — першу безшовну високотехнологічну термобілизну, зроблену зі 100% перероблюваного матеріалу. У вік підвищеної уваги суспільства до екології та захисту навколишнього середовища, дуже важливо мати спортивну термобілизну, що відповідає найвищим стандартам як у ефективності, так і в стандартах екологічної чистоти. Ця колекція отримала безліч винагород ще до того, як вийшла на масовий ринок.

Взимку 2013/2014 Odlo випустила серію термобілизни Muscle Force. Ця лінійка безшовної спортивної термобілизни призначена спеціально для гірськолижників. Специфікою цієї колекції є зональна компресія окремих м'язів для зниження їх вібрації, і як наслідок, зниження втомлюваності та підвищення загальної ефективності спортсмена.

До сезону 2014/15 компанія Odlo розширила колекцію Highline та Zeromiles. Колекція Highline включає одяг для носіння до та після катання на лижах. Лінія Zeromiles є стильним та якісним одягом, що поєднує норвезький дизайн з традиційною швейцарською якістю.

Старт колекції Evolution Blackcomb взимку 2015 був черговим етапом розвитку концепції Greentec. У січні того ж року ця дизайнерська високотехнологічна термобілизна отримала престижну золоту медаль на виставці ISPO в Мюнхені. За свою 70-річну історію, Odlo постійно демонструє інноваційні новинки та займає лідуюче положення на ринку.

На сьогодняшній день ODLO випускає 550 найменувань товарів для кожного сезону. Таким чином, цю термобілизну можна назвати універсальною, оскільки кожен спортсмен, будь то любитель або професіонал, зможе правильно підібрати термобілизну та інший одяг бренду для використання в будь-яких температурних та інших умовах.

Технології.

Навіщо мені потрібна термобілизна? Відповівши на це питання, ви зробите правильний вибір, і отримаєте максимальний ефект під час занять спортом. Використання різних матеріалів та технологій дозволяє відчувати себе комфортно при найрізноманітніших видах активності.

Технологія LightEffect — це універсальна білизна для бігу, катання на велосипеді, трекінгу, футболу, тенісу, баскетболу, катання на роликах, а також альпінізму за температури від -15 до +20.

Технології Warm Effect (від -30 до +15) та X-Warm (от -30 до -5) підійдуть для гірських та бігових лиж, альпінізму, сноубордингу, екстремального трекінгу та просто комфортного проведення часу просто неба взимку. Відмінною особливістю останньої є використання флісових вставок на ділянках тіла, які потребують захисту від холоду.

Всі ці технології втілені в двох серіях термобілизни компанії ODLO. В серії ODLO Original виробник зробив акцент на класичний дизайн. Білизна складається зі 100% поліестеру (PA), приємного до тіла.

Преміум-серія ODLO Evolution призначена для людей, які прагнуть не тільки використовувати функціональність термобілизни, але також хочуть підкреслити красу свого тіла. Тут застосовується концепція Zoned Function — використання різних типів матеріалу на різних ділянках тіла для посилення відведення вологи, утеплення, візуалізацїї м'язевого корсету. Основний матеріал цієї серії виключно еластичний, завдяки чому ідеально облягає тіло та не стискає рухів.

Ви увійшли як