Магазини
якісного спорядження

Mammut

Mammut

Майже 160 років компанія Mammut допомагає сходити екстремалам на найвищі вершини, долати найскладніші скелелазні маршрути та гірські відстані. Бренд, який назавжди змінив outdoor-світ та відкрив нові можливості для любителів гір.

Мотузки для фермерів. З чого все почалося.

З невеличкого домашнього виробництва мотузок з конопель для сільскогосподарських потреб. У 1862 році в місті Дінтікон його відкрив звичайний швейцарець Каспар Таннер, після того як повернувся з Німеччини, де три роки вчився плести канати та набирався досвіду, працюючи підмайстром. Продукцією Таннера відразу зацікавились фермери. Вони використали канати для обробітку полів, збору та транспортування врожаю.

У 1878 році підприємець вирішив перевезти виробництво в місто Ленцбург. На новому місці збудував маленький завод просто неба та залучив до бізнесу сім'ю. До процесу активно долучився син Оскар, який допоміг батькові збудувати дах для заводу та складів, щоб дощ, вітер та сніг не заважали роботі та не псували готовий продукт, а потім повністю взяв керування сімейною компанією на себе. Молодший Таннер зосередився на розширенні бізнесу. Він оформив патенти на обладнання для плетіння мотузок, яке винайшов його батько, інвестував прибуток у нову техніку та очолив будівництво нового багатоповерхового будинку для фабрики.

На початку XX сторіччя Таннер зареєстрував сімейну фірму під назвою Seilerwarenfabrik AG, а потім продав її та пішов з керівничого поста, але пропрацював у фірмі до 1924 року.

Нова революція. З полів — у гори.

Новий власник планує вийти на глобальний ринок. У розпал Другої Світової війни змінює назву на Mammut (в перекладі з англійської — мамонт), вигадує логотип та фокусується на виробництві мотузок для спорту.

Компанія витрачає великі кошти на наукові роботи. Інженери досліджують сучасні технології та матеріали, щоб покращити якість мотузок, та знаходять ідеальне рішення — плести канати з нейлону. Так у 1952 року з'явилась перша альпіністська мотузка Mammut Argenta. За своїми характеристиками вона суттєво перевершила конопляні: не вбирала вологу, була міцною та зносостійкою.

Успіх нового продукту надихнув керівництво компанії на подальші дослідження. Слідом за брендом Edelrid «Мамонт» випускає інноваційну мотузку Mammut Everest з окремим сердечником всередині та обплетенням ззовні. Таку конструкцію до цих пір використовують у всіх сучасних канатах для страхування та рятувальних робіт.

У 1964 році інженери компанії винаходять динамічну мотузку, здатну амортизувати навантаження при зривах. Mammut Dynamic стала першою мотузкою у світі, яка отримала сертифікат Міжнародного союзу альпіністьских організацій (UIAA).

Експансія Mammut. Бренд виходить на нові ринки.

До кінця 1970-х років Mammut завоював репутацію бренду, що досконально розбирається в екстремальних умовах великих гір. У 1978 році компанія виводить на ринок свою першу лінійку одягу Altitude — куртки та брюки з Gore-Tex для екстремальних умов високогір'я. Потім утеплений верхній одяг, спальні мішки та перші в світі брюки з софтшелу, які Mammut розробив разом зі швейцарськими спеціалістами з текстилю Schoeller. Користувачі високо оцінили новинку. Навіть найконсервативніші альпіністи змінили свої вовняні штани на швидковисихаючі, дихаючі, захищаючі від вітру брюки Mammut. У той же час компанія представила повну колекцію для альпінізму, в якій було все, що може знадобитись в горах: від одягу до мотузок та карабінів.

Фінансові успіхи від продажів мотузок та екіпірування дозволили Mammut змінити стратегію поведінки на ринку: розширювати асортимент товарів за рахунок придбання локальних монобрендів. У 1989 році «Мамонт» придбає невелику компанію з виробництва рюкзаків Furst, потім обплеткову фабрику Burki та завод Toko, що випускає лижні мазі.

У 1990-х роках Mammut працює з фірмою Ascom AG, яка пропонує бренду зайнятись маркетингом лавінного біпера Barryvox (в перекладі з англійської «Голос Баррі»). Його розробили у 1968 році для потреб національної армії та назвали на честь собаки Баррі, яка за легендою на початку XIX сторіччя врятувала на перевалі Великий Сен-Бернар понад 40 осіб. Mammut бере на себе всі завдання та просунення, збуту та обратного зв'язку з клієнтами, та виводить датчик на роздрібний ринок, а пізніше отримує від Ascom AG права на всю інтелектуальну власність компанії, включаючи Barryvox.

У 2000-х роках в структуру Mammut вливається виробник спальних мішків Ajungilak, взуттєвий бренд Raichle та фірма Lucido, яка робить ліхтарі.

Судьбоносні годи для бренду.

Mammut вирішив не зупинятись на досягнутому та у 1995 році запустив лінію одягу.

Eiger Extreme. Неймовірно легкий та міцний одяг відразу завоював визнання та став улюбленим у холодних країнах. Свою найвищу якість та використання найкращих матеріалів бренд ще раз підтвердив у 2009 році, коли запустив лінію одягу Organic Cotton з чистої бавовни. Бренд Mammut впевнено розвивався тільки вперед, все більше завойовуючи любов покупців та підтверджуючи свою марку швейцарської якості у виробництві не тільки альпіністського спорядження, а також одягу та взуття. З тих пір бренд займає тільки лідируючі позиції на ринку, а асортимент представлений в пропорціях 1:1 всього товару, відносно спорядження та екіпірування. Бренд крізь роки зміг пронести та зберегти свою кольорову гаму, завдяки якій і по сьогодні себе ідентифікує — помаранчево-сині кольори. Навіть з цієї, здавалося б, дрібниці, ми можемо судити про те, що це бренд не тільки з довгою історією, а й величезною витримкою якості та стандартів.

Відійшовши від історії створення та сходження до вершин, повертаємось в наш час. У 2019 році бренд Mammut запустив нову лінійку одягу.

Delta X Urbaneering. Це не просто щось нове, незвичне для «швейцарського мамонту». Лінійка проходить під слоганом «Від гори в місто, від альпінізму до Urbaneering». Концепція нової лінії одягу в тому, що вона пристосована до міських умов. Ідеальне поєднання технічних характеристик та функціональності в міському середовищі.

Медійний вибух. Найкращі кадри та проекти.

З початку 2010-х років Mammut стає одним з найбільш медійно розкручених брендів.

На честь святкування 150-річчя бренду компанія запустила грандіозний проект Mammut Peak, який широко освітлювався у засобах масової інформації. В рамках програми альпіністи зійшли на 150 вершин в різних частинах планети. Перша експедиція вирушила на вершину Юнгфру в Альпах, а найвищою точкою став Еверест.

В проекті приймали участь 2000 альпіністів та 40 гірських гідів, які набрали загалом 500 тисяч метрів висоти. Команди зійшли на 150 вершин, розташованих в 39 країнах та на шести континентах.

Наступний яскравий медіапроект — святкування 150-річчя сходження Едуарда Уїмпера на Маттерхорн. Разом з муніципалітетом Церматт, компанія організувала «підсвітлення» лінії маршруту британця, який першим зійшов на вершину гори. Альпіністи з яскравими ліхтарями на касках та в руках вишикувалися від початку шляху Уїмпера — хатини Херлі — до вищої точки Маттерхорну. Знімав ілюмінацію відомий Роберт Бьош.

Спортсмени в екіпіруванні Mammut вишикувались на Маттерхорні, щоб відсвяткувати 150 років зо дня першого сходження.

Бренд Mammut продовжив співробітництво з Робертом Бьошем. Він декілька років знімав для компанії серію іміджевих фотографій. Це була найнезвичніша реклама outdoor-бренду. У 2014 році їх поміитло видання The Guardian та опублікувало на своєму сайті.

Ви увійшли як