Магазини
якісного спорядження

Element

Element

У 1992 році було посаджене дерево Element.

— Наша мета була простою: надати найкраще наскільки це можливо у найбільш чесному та етичному вигляді. Ми об'єднались заради вирощування того, у що щиро віримо. Сьогодні ми продовжуємо створювати арти, задавати напрям та послання на постійному шляху до розвитку скейтбордингу. Ми більше, ніж просто бізнес — ми сім'я, всі в однаковій мандрівці задля зростання всередині себе, бренду Element та всього, що нас оточує.

Засновник компанії, Джонні Шиллерефф.

Вітер.

Хто б міг подумати, що походячи з такого неспокійного оточення, доля розпорядиться, чтоб дана особистість заснувала Element. Була чи це доля, або ні, цій людині знадобилась пристрасть та витримка, щоб знайти своє покликання. Джонні Шиллерефф, завзятий скейтбордист з чотирирічного віку, був ще юним, та лише деякі обставини підтримували його: природа, мистецтво та скейтборд під ногами. Після багатьох років труднощів, Джонні прийняв усвідомлене рішення змінити своє життя та зробити щось добре з його непохитною відданістю скейтбордингу. Це було, коли його «Елементальність» почала проявлятись, і для нього все вже ніколи не буде таким, як раніше.

Вода.

Спочатку бренд Element втілився у вигляді невеликої спільної компанії зі східного узбережжя під назвою Underworld Element. Компанія, яку частіше за все називають Underworld, була натхнена рухом хіп-хоп та використовувала суміш міських стилей, щоб відобразити грубу та суперечливу атмосферу вулиць. Штаб-квартира Underworld в Атланті сприяла розвитку мистецтва, музики та дизайну для багатьох творчіх людей. Але скоро після свого відкриття компанія зіткнулася з безліччю проблем, бізнес почав розвалюватися, та початкова команда засновників залишила проект.

Вогонь.

У Джонні залишалося два вибори: або розвернути компанію, що має труднощі, на 180°, або взагалі відмовитись від проекту та почати щось повністю нове. Він обрав обидва варіанти та рушив вперед зі словом «Елемент». В його очах один тільки Element означав щось суцільно нове, аніж його попереднє життя. Це була не просто зміна назви, він створив культове лого Tree Logo та перебудував компанію з нуля. Негатив перетворився на позитив, і з'явився бренд Element. В той час це була протилежність індустрії, і її неправильно розуміли. Завдяки наполегливій праці, уявленню та рішучості, дерево почало зростати.

Земля.

З моменту свого скромного початку, компанія Element розвивалася з ентузіазмом та непохитним прагненням добитися позитивних результатів. Дерево продовжує зростати, але при цьому пам'ятає своє найглибше коріння та охоплює скейтбординг та образ життя, який його оточує. Від командних гонщиків до пропонентів, від продукту до маркетингу, Element охоплює собою все. Місія бренду — вести, а не йти слідом, і залишати достатньо глибокий відбиток, щоб продовжувати робити світ кращим.

Ви увійшли як