Магазини
якісного спорядження

Вибір професіонала. Огляд шолому Specialized S-Works Prevail II.

Women's S-Works Prevail II — друге покоління топового шосейного шолому, що оновився у минулому сезоні. Він легкий та комфортний, а ще в ньому наша прорайдер Аня Вергелес виглядає просто приголомшливо.

Прорайдер Specialized Team Ukraine Аня Вергелес.

Головною фічею попереднього Prevail була рекордно низька вага, а також велика кількість вентиляційних отворів. Друге покоління пропонує топові характеристики у більш компактному розмірі. Зовнішні габарити зменшилися, шолом сидить на голові нижче та з оновленим дизайном виглядає більш органічно.

Ось, що Аня думає про нову модель:

— Останні пару років вибираю модель S-Works Women's Prevail II. В міру аеродинамічний та, на мій погляд, універсальний велошолом. З гарною вентиляцією, легкий та чарівний.

Важить новий Prevail 184 грами у розмірі M (54-60), про що каже етикетка у внутрішній частині куполу. При всіх рівних, зменшення габаритів не принесло зниження ваги. Prevail першого покоління залишається рекордсменом, проте завдяки компактності куполу ремінці прилягають ближче до обличчя, що не тільки зручно, а й знижує рівень аеродинамічного шуму.

Prevail II трішки зменшився у розмірах у порівнянні з шоломом попереднього покоління.

Виліт ремінців налаштувати неможливо. Вони зібрані у петлю за допомогою розгалужувача TriFix таким чином, щоб не вивертатися. Ремінці не ляскають на вітрі, вносячи лепту в покращення аеродинаміки. Виліт фастексу під підборіддям налаштовується легким рухом. У Specialized є відео, яке демонструє наскільки це просто.

Хвостики зручно протягувати через отвір HairPort.

Всередині куполу знаходиться одна з найкращих систем фіксації Mindset II. Вона регулюється по висоті та фіксується за допомогою маленької баклі на потилиці. Підгонка за розміром голови виконується по відміткам на лінійці та окрім того, ви можете протягнути косичку через отвір HairPort, що за думкою Ані дуже зручно. Це вимагає певної вправності: хвостик протягується до остаточної посадки шолому, а не після.

У шоломі дуже зручно. Вже через короткий час перестаєш відчувати його на голові. Подушечки 4X DryLite з'ємні, набір постачання включає два комплекти, аби шолом завжди був у ділі, поки перший комплект висихає після прання.

Відмінна вентиляція завдяки величезній кількості отворів. У Prevail II їх 35.

Захист від ударів забезпечує каркас з традиційного пінополістиролу (EPS). Він додатково посилений арамідними волокнами, що утримують каркас разом при утворенні тріщин при ударі.

Аня нагадує:

— Особисто я краш-тести нового шолому не проводила та, сподіваюсь, не доведеться. Старі версії свою функцію виконували успішно, після чого відправлялися в утиль. До речі, хочу нагадати, що якщо у шоломі є бодай маленька тріщинка, він вважається непридатним до експлуатації! Бережіть себе, не виїжджайте без шолому! Цей шматок пластику врятував не одне життя та позбавив від мільйонів подряпин на обличчі. Катайте з розумом!

Краш-тести провела шведська організація Folksam. Тест проходив за нормами EN1078 (редакція 2012 року) та являв собою скидання вантажу з шоломом з висоти 1,5 метри, а також потрійний тест на дотичний удар з заміром лінійних та обертальних сил у трьох площинах. Specialized S-Works Prevail II показав найменше прискорення з показником 131g серед 11 моделей, тоді як найгірший результат, що дозволяє отримати сертифікат, досягається при лінійному прискоренні 250g. Це означає, що Prevail II майже вполовину безпечніший більшості пропозицій на ринку і це досягнуто при надзвичайно низькій вазі!

Мало того, тест ударів по дотичній також показав високий рівень захисту проти струсу. Хоча в шоломі немає лайнеру MIPS, завдяки якому купол прослизає відносно голови, Prevail II показав результати не на багато гірше топових моделей, у яких цей лайнер є.

Отвір Mega MouthPort відповідає за вентиляцію лобної частини.

Specialized дуже велику увагу приділяє вентиляції та наша прорайдер гідно оцінила інженерні рішення, закладені у Prevail II:

— Відмінна вентиляція — візитна карточка Prevail та найважливіший параметр для мене. Технологія Mega MouthPort відповідає за обдув лобної частини, а на верхівці 35 спеціальних отворів направляють повітряні потоки, охолоджуючи голову там, де треба. Так що, навіть у горах у спекотні сонячні дні мої мізки не киплять.

Чималий внесок у комфорт райдера дає подушечка Gutter Action, що являє собою прошарком між каркасом та лобною частиною обличчя, який збирає піт та не дозволяє йому стікати на очі. Будучи одночасно частиною фіксації Mindset II, вона не торкається внутрішньої частини куполу, забезпечуючи зручність у заїздах будь-якої тривалості.

Specialized Prevail першого покоління довгий час був одним з популярніших шоломів на ринку завдяки своєму комфорту, вентиляції та легкості. У новій версії ці якості піднімають планку вимог на новий рівень. Так, Prevail II недешевий, однак якщо ви потребуєте безкомпромісних рішень не на шкоду високому рівню безпеки, у нас з Анею є відповідь. ;)

Ви увійшли як