Магазини
якісного спорядження

Ticket To The Moon

Ticket To The Moon

В 1981 году група Electric Light Orchestra випустила легендарний альбом Time. Однією з найяскравіших його пісень стала "Ticket To The Moon". Вона пережила дві хвилі популярності з інтервалом майже у два десятки років і залишається актуальною навіть сьогодні.

"Ticket To The Moon" лунала з динаміків радіоприймачів по всій Європі та досягла 25 щаблини у престижному британському сингловому чарті. Потім про неї згадали у 1998 році, коли режисер Майкл Бей обрав пісню в ролі титульної музичної теми для трейлера фільму «Армагеддон».

— Де ж тут зв'язок з туристичним спорядженням?, — запитаєте ви.

Йшов четвертий рік, як один фанат легкого туризму продавав гамаки...

Будучи дитиною, Чарлі любив лежати у гамаці. Він шив їх з сітчастих мішків для соломи, знайдених у батьківській коморі. Тоді він навіть не думав, що це стане справою всього його життя.

У дев'яностих роках під час подорожі в Індію Чарлі придбав шматок поліестера, натягнув його між двох дерев та зробив захищений від бруду та комах гамак. Живучи та подорожуючи як класичній хіппі, Чарлі скооперувався з іншими туристами та організував цілий гамачний кемпінг. У деякі моменти його популяція перевищувала 30 гамаків, розвішених на одному дереві!

Коли шляхи привели Чарлі на острів Балі, він відкрив для себе парашутний нейлон. Даний матеріал надихнув туриста до розробки ультимативного гамака: низька вага, висока міцність, легкість у розгортуванні — такий гамак міг би економити чимало сил та часу в подорожі. Морський дріт та крюки з нержавіючої сталі забезпечили швидкість та простоту установки, а потрійний шов під назвою «джгут» — збиткову міцність. Особливий крій та використання дихаючого, еластичного та водовідштовхуючого матеріалу забезпечило успіх підприємства. Окрім того, парашутний нейлон міг мати будь-який колір.

Спочатку Чарлі продавав гамаки переважно на музичних фестивалях у Європі, де вони почали користуватись неабияким попитом. Мабуть, вперше у житті виручка за продукцію дозволила не тільки покривати витрати Чарлі на перельоти, а й замислитись про розширення поля діяльності. Що він і зробив.

Тим часом, десь у паралельному Всесвіті голівудські фільмотехніки монтували майстер-плівку одного з найгучніших фільмів-катастроф з тоді ще свіжим та як ніколи затребуваним Брюсом Уілісом у головній ролі. Як тільки фільм потрапив на екрани кінотеатрів, Чарлі знайшов чудову назву для свого стартапу.

Так назва пісні ELO "Ticket To The Moon" стала назвою зареєстрованої торговельної марки і на острові Балі відкрився перший фірмовий магазин.

У 2000 році на Балі відкрилася невеличка фабрика і фірма Ticket To The Moon почала розробку унікальних продуктів. Першим з них стало підвісне крісло Moonchair. Воно поєднувало комфорт з легкістю розгортки та транспортування і при цьому складалося у маленький мішечок, котрий можна компактно упакувати у будь-який рюкзак. Слідом на ринок вийшла дитяча версія Moonchair, компактний міні-гамак, великий гамак для двох персон та низка повнорозмірних одинарних моделей.

Через два роки майже домашня мануфактура перейшла у повноцінний фабричний формат, і перед сезоном-2003 Ticket To The Moon приймає рішення зменшити кількість відходів виробництва. На ринок виходить міні-фрісбі — ігровий аксесуар, зроблений із залишків виробництва гамаків та підвісних крісел.

У 2004 році Ticket To The Moon випускає унікальний іміджевий продукт, завдяки якому про бренд дізнається весь світ — гамак King Size з габаритами 320х230 см, в якому з комфортом зможуть розташуватися троє дорослих або п'ятеро дітей. Більше простору — більше веселощів! Не забуває TTTM і про утилітарні потреби туристів: з'являються протимоскитна сітка та вітровий навіс для відпочинку при несприятливій погоді.

З метою виключити вплив на навколишнє середовище, Ticket To The Moon виводить на ринок зроблені з перероблених відходів пляжну ковдру та дизайнерську лінійку еко-рюкзаків. Окрім того, у 2009 році створюється фонд TTTM, метою якого стає проведення оздоровчих, культурних, освітніх та розвиваючих програм для племені Коді у графстві Мандорак на острові Сумба. Компанія розробляє концепцію Корпоративної Соціальної Відповідальності та продає 400-тисячний продукт з молотка на аукціоні для благочинності, відмітивши таким чином 15-річний ювілей проекту.

У 2012 році з'явився екологічний хомут для монтажу Tree-Friendly Strap. Його конструкція м'яко огортає дерево (не шкодить йому) і при цьому забезпечує суттєво краще зчеплення, завдяки чому Tree-Friendly Strap можна огорнути навколо гладких поверхонь, таких як металевий стовб.

Наступного року з'являється Mammock — велетенських розмірів гамак для саду та кемпінгу розміром 6 на 3 метри, в якому можна потонути та загубитися. І, нарешті, після двох років підготовки, Ticket To The Moon оновлює корпоративний стиль; проводить глибоке оновлення фірмових магазинів; пропонує новий вид пакування, в якому гачки та карабіни не складаються всередину, а стирчать назовні, не ушкоджуючи тканини гамака; відкриває опцію друку на текстилі та можливість пошиву кастомних гамаків для особливих потреб та умов використання. І, на довершення до всього, на Балі відкривається фабрика площею 1500 квадратних метрів, здатна суттєво збільшити виробничі оберти.

Ось так за 20 років маленький стартап без назви пройшов шлях від кустарного оркестру однієї людини до важливого гравця туристичної індустрії, чиї іновації допомагають мандрівникам бродити світом з легкістю та задоволенням. Квиток на Місяць виявився щасливим.

Товари нашої компанії представлені в наступних розділах каталогу
Ви увійшли як