Магазини
якісного спорядження

Goldbergh

Goldbergh

Сандра Пеет та Ліке ван ден Берг представляють Goldbergh — одяг неповторного стилю

Об'єднайте разом понад двадцять років досвіду продажів з двадцатьма роками досвіду у розробці дизайнерських рішень — і ось у вас вже є готова формула успіху. На початку 2010 року Сандра Пеет (екс-Skihut) та Ліке ван дер Берг (з Aphrodisiac Sport) вирішили об'єднати зусилля, щоб створити новий бренд спортивного одягу для жінок — потужний та інноваційний, що відповідає запитам ринку.

Взимку 2011 року відбулася презентація бренду Goldbergh та представлена нова гламурна зимова концепція. Можна зі впевненістю сказати, що Сандра Пеет, колишній власник Skihut та у цей час бос GlamourSports, знає становище ринку краще за інших. Те саме можна сказати й про Ліке ван ден Берг, дизайнера стильного бренду Aphrodisiac Sport та з нещодавна дизайнера Stonefashion. Понад рік тому, Ліке та Сандра вирішили послідувати своєму покликанню та створили лінійку зимового одягу. Так з'явився Goldbergh! Результативність цієї золотої спілки швидко стала беззаперечною. Перший сезон для Goldbergh був дуже успішним!

The Goldbergh Standard

"The Goldbergh Standard" — це дань поваги від Goldbergh, натяк на історичну подію, пов'язану із грошима, але більш за все — ідеальна характеристика сутності бренду.

Дана колекція знаходиться на піку моди, просто випромінюючи клас. Окрім того, вона інноваційна. Про бренди одягу часто можна почути щось на кшталт «щедрість у деталях», але Goldbergh — не про це.

Ліке: — Я надихаюсь всім, що мене оточує. Я спостерігаю за тим, що відбувається на вулиці, але й повністю за межами самої себе. Я уявляю, що сучасні ентузиастки спорту хочуть бачити у своій шафі: від функціонального одягу до модних аксесуарів та прикольних пухких курток, тому в основу колекції покладено саме це. Звичайно ж, я враховую думку Сандри, яка знає краще інших, чого хочуть споживачі. Ця невелика колекція складається в основному з курток, штанів та пуловерів. Вона двоїста: з одного боку, одяг стильний, мінімалістичний, а з іншого — в колекції знайшлось місце для гарних елементів, що кидаються в очі та несуть на собі характерні риси бренду, наприклад, стильні куртки з хутряними елементами, золотисті лижні пуловери та модні штани для гірських лиж. Це новий стандарт у середньо-високому ціновому сегменті. The Goldbergh Standard.

Поєднуючи зусилля

Бренд Goldbergh нещодавно підписав угоду зі Stonefashion, — сильною компанією, яка має великий досвід у виробництві верхнього одягу. Даний симбіоз посилює фундамент бренду Goldbergh, забезпечуючи більше впевненості у бізнесі та гарантуючи високу якість продукції.

Ви увійшли як