Магазини
якісного спорядження

FULL TILT

FULL TILT

ХТО МИ?

Надихнувшись понад двома десятиріччями споживацького попиту, компанія Full Tilt з'явилась у 2006 році з метою повернути до життя черевики оригінального трикомпонентного дизайну. Full Tilt продовжує виробляти та вдосконалювати цю легендарну конструкцію, яка цінується найкращими атлетами у світі, які обрали Full Tilt з тих самих причин, що й будь-який інший лижник — заради комфорту та ефективності.

ІСТОРІЯ FULL TILT — НАЙКРАЩЕ ДЛЯ ЛИЖНОГО СПОРТУ.

В період пізніх 60х-ранніх 70х в NASA йшла початкова стадія розробки сучасного скафандру. Скафандри, які застосовувались під час програми висадки на Місяць, мали величезний недолік. Обігрів, охолодження та електророзводка, які пронизували скафандри, забезпечуючи астронавтів всім необхідним, щоб вижити в космосі, перегинались та скручувались під час пересування та згинання кінцівок.

Ось, де проявив себе Ел Грос.

Марк Авіно та Роланд Каннінгем, експериментальний скафандр SIAN.

Грос разом з Діксі Райнхартом та командою розробки NASA знайшов рішення, запропонувавши ребристі петлі, що згинаються, які дозволяли скафандру легко згинатись в районі ліктів, колінних суглобів та кісточок, що зберігало форму та функціональність костюму.

Зараз цю технологічну знахідку можна знайти де завгодно, починаючи від сантехнічних труб, закінчуючи гнучкими соломинками для пиття.

Ерік Гізе на своєму робочому місці в Аспені, Колорадо.

Пізніше, Грос та Райнхард залишать NASA та знайдуть місце в маленькій дослідницькій компанії Comfort Products, керівником якої був колишній гонщик Ерік Гізе. Грос застосував свої космічні знання у гірськолижній сфері в період життя в Аспені. Мета була проста: забезпечити згинання черевика без набрякування або викривлення нижньої оболонки, що було чи не головною проблемою конструкції гірськолижного черевика тих років — в черевиках не було ніяких шарнірів. А відсутність шарніру призводила до викривлення та до подальшої втрати контролю на трасі.

Рентген-зображення черевика.

Він розробив чимало унікальних конструкцій черевиків у той період, таких, наприклад, в яких був ребристий язичок замість накладки. Ці конструкції стануть згодом предтечею оригінального язичка Raichle Flexon. Гізе показав цей язичок американському дистриб'ютору Raichle та запропонував свою концепцію на прикладі грубого прототипу. Побачивши потенціал, дистриб'ютор організував переліт у Швейцарію для зустрічі з президентом Raichle Switzerland, Хайнцем Герцогом.

На нараді, команда Comfort Products зустріла відчутну конфронтацію своїй новій концепції. Швейцарці знайшли її надто радикальною, такою, що виглядає надто «по-іншому» для досить консервативної компанїі. У відчайдушній спробі довести працездатність свого рішення, Грос встав на стіл, взутий однією ногою у свій прототип, а іншою — в черевик Raichle, зминаючи їх обидва та показуючи швейцарцям як деформувався їхній черевик під тиском, і як прототип Гроса зберігав свою форму та естетичний вигляд. Рішення рухатись вперед стало очевидним.

В 1979 році, через 10 років після висадки на Місяць, Raichle створила перший прототип трикомпонентного черевика. Остаточна його версія вийшла на ринок взимку 1981 під назвою Flexon Concept, яка згодом змінилась на Flexon 5 та пізніше — на Flexon Comp.

Пляжна вечірка!

У 1983 році президент та одноосібний власник Raichle вирішив раптом розлучитися з компанією, продавши її порівняно маловідомій персоні в індустрії: Петеру Верану. Веран, онук німецького канцлера Конрада Аденауера, одружився на особі зі Швейцарії та переїхав до неї. Любителю гірських лиж Верану, його нове придбання обіцяло відмінне поєднання роботи та хобі. Компанія Raichle зазнала фантастичного зльоту під керівництвом Верана, оскільки його ентузіазм та харизма допомогли перетворити Raichle на лідера індустрії. Продажі зростали по експоненті та випереджали темпи виробництва, а черевики все частіше виводили на подіум.

Одними з перших професійних лижників, які змагались у черевиках, були Білі Шоу, прототип яких був створений на початку 80х, а також фрістайл-лижник Пітер Уеллет. Легендарий Біл Джонсон в цих черевиках виграє золоту медаль на Олімпіаді-1984 в даунхілі. Нельсон Кармайкл також буде домінувати в черевиках Raichle на могульній сцені пізніх 1980х.

Нельсон Кармайкл.

Від Олімпійських ігор до чемпіонату світу та змагань з фрістайлу — жодні інші черевики не могли зрівнятись за своїми характеристиками частково з тими спортсменами, які їх носили, і з їхньою запатентованою технологією гнучкості.

В пізні 80ті, після всього декілька років після придбання бізнесу, Веран загине у автокатастрофі разом зі своїм секретарем. Дружина Верана відразу ж стала керувати компанією. Нажаль, компанія вже не буде такою, як раніше. У 1996 році вона знаходитиметься на межі збанкрутування. Саме тоді Raichle була придбана швейцарським банкиром доктором Гросніком, який займався купівлею збиткових бізнесів. Згодом він також придбав гірськолижну компанію Kneissl.

Не зважаючи на успіх та через незмінний дизайн, оригінальний черевик Flexon був відкладений в архіви. Розуміючи, що трикомпонентна конструкція працює, нові власники запропонували більший тираж у економ-версіях, але жодна з запропонованих моделей більше не могла досягти ефективності своєї попередниці. Нові боси не змогли усвідомити, що скільки б відгалужень початкового дизайну вони не пропонували, лижники все одно приходили б за оригіналом.

Наполягаючи, щоб бренд Kneissl пропонував і черевики, доктор Гроснік у 1999 році прийняв рішення перейменувати черевики Raichle в Kneissl. Ребрендинг не був позитивно сприйнятий споживачами та буквально через півтора роки Kneissl продали батьківській компанії Roces.

Відтоді прес-форми розкупались, продавались та розходились куди завгодно. Тим не менш, велика аудиторія лижників, захоплених характеристиками цих черевиків, все ще нікуди не поділася. Професійні атлети будували цілі кар'єри на цих черевиках — як і тисячі любителів типу вас, вони не могли дати їм зникнути. Тепер, коли вони більше не вироблялись, кожен був змушений шукати черевики та запчастини для них на торговельних майданчиках а-ля eBay, або запозичувати або мінятись ними, щоб просто мати можливість в них кататись.

Ми — лижники. Ми — бутфітери, і ми знаємо краще що потрібно, ніж будь-хто інший. Ми взяли на себе обов'язок знайти та повернути до життя оригінальні прес-форми! Не  в якомусь новому та спаплюженому вигляді, а зі справжньою, оригінальною конструкцією, яка за 25 минулих років довела, що це — дійсно найпопулярніший у світі трикомпонентний дизайн.

Ми викупили оригінальні прес-форми, протестували всі функції, зберегли те, що працювало, а потім додали деякі з найостанніших технологій, щоб вони працювали ще краще — ми не зупинились, поки знов не почали в них кататись. Ми сподіваємось, що вам сподобаються ці черевики так само, як нам подобається повертати їх до життя. Революція в дизайні трикомпонентних черевиків розпочалась і буде тривати.

Товари нашої компанії представлені в наступних розділах каталогу
Ви увійшли як