Магазини
якісного спорядження

Гарантія та технічне обслуговування продукції Specialized

Що вам відомо про гарантію на велосипеди? Чи діє гарантія на весь велосипед в цілому, чи на окремі його деталі? Якщо ж окремі деталі – то який термін гарантій і яка процедура заміни?

І найголовніше – «довічна гарантія». Чи існує вона взагалі, на які деталі розповсюджується та що мають на увазі бренди використовуючи цей термін.

Питань щодо гарантії завжди багато, та на жаль більшість із них з’являється у покупців вже після виникнення проблеми. Що природньо, адже одразу після покупки не хочеться думати про поломки, більше того – розраховуєш що обладнання служитиме вічно, не зважаючи на його активну експлуатацію. Тож в цій статті ми спробуємо прояснити всі головні моменти щодо гарантії на продукцію Specialized.  Проінформовані – значить озброєні та готові до будь-яких ситуацій.

Перш за все слід пам’ятати, що як і у випадку з будь-яким іншим обладнанням чи технікою, при зверненні до магазину чи сервісного центру для гарантійного обслуговування – вам необхідно мати документи, що підтверджують факт придбання товару у офіційного дилера Specialized.

При зверненні наш спеціаліст перевірить наявність документів, проведе первинний огляд продукції, задокументує всі наявні проблеми та зорієнтує вас по подальших діях та термінах вирішення питання. В кожному випадку рішення приймається індивідуально, оскільки всі випадки – різні.

Гарантійні терміни

Термін гарантії відрізняється в залежності від типу деталі, а також року її виробництва.

ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ

 

 

Модельний рік до 2014 року, включно

З 2015 модельного року і далі

 

 

Рама

Гарантія на поломку

5 років

Довічна гарантія на першого власника

Гарантія на фарбу

2 роки

2 роки

Елементи кріплення підвіски та підшипників

2 років

2 роки

 

 

Електричні
велосипеди

 

Батарея

 

-

 

2 роки

До 300-т циклів заряджання та якщо ємність впала нижче за 75%

Мотор

-

2 роки

Електрична частина

-

2 роки

 

 

Колеса

Roval - деталі

1 рік

2 рік

Колеса Roval, що зібрані на втулках Roval

2 роки

Довічна гарантія на першого власника

Колеса Specialized, що зібрані на інших втулках (не Roval)

1 рік

2 роки

 

Амортизація
 

Вилки та задні амортизатори «Specialized» (Стосується тільки ГІДРАВЛІЧНИХ систем з технологією «BRAIN»)


2 років за умови регулярного сервісу
 

 

Компоненти

Компоненти Specialized

2 роки

Компоненти сторонніх брендів

На компоненти сторонніх брендів гарантійний строк регулюється регіональним представництвом бренду (необхідно звернутися в офіційне представництво бренду)


Як бачимо, довічна гарантія існує, та розповсюджується вона виключно на раму – основу велосипеду. Адже решта складових – є рухомими деталями, які так чи інакше мають свій термін експлуатації, а відповідно і гарантії. Тому якщо хтось запевняє вас, що їх велосипеди мають «довічну гарантію» – радимо уважніше прочитати супровідні документи аби уникнути можливих непорозумінь та неприємних сюрпризів у майбутньому.

Важливо також розуміти, що гарантія на амортизатори (передній і задній) діє лише за умови регулярного обслуговування у сервісному центрі. Відсутність такого обслуговування може призвести до поломки амортизатора, і гарантія в такому випадку не діятиме. Ознайомитись з рекомендованим інтервалом ТО можна безпосередньо на сайті виробника амортизатора. 

На які деталі та в яких випадках не діє гарантія?

Гарантія не поширюється на:

- витратні матеріали у вигляді гальмівних колодок, гальмівних дисків, ланцюгів, покришок, камер, грипс, обмоток керма, будь-яких інших деталей, схильних до стирання / пошкодження в ході експлуатації;
- продукцію, пошкоджену під час експлуатації або транспортування;
- велосипеди з нечитабельним серійним номером;
- велосипеди і аксесуари, що використовувалися не за призначенням;

Ще один дуже важливий момент. Гарантія не діє на велосипеди без документів, що засвідчують факт їх офіційного продажу, оскільки вони можуть бути краденими.
Якщо при зверненні клієнт не в змозі надати необхідні документи, але запевняє про придбання велосипеду офіційним шляхом – наші спеціалісти складуть необхідне звернення та відправлять запит на перевірку походження продукції.

Тож будьте обачні, купуйте продукцію лише в офіційних представників Specialized, зберігайте необхідні документи та дотримуйтесь порад виробника щодо технічного обслуговування продукції. Так ви продовжите термін експлуатації виробів, а також позбавите себе зайвого клопоту при звернення до сервісного центру, у разі виникнення проблеми.

Гарантія на решту продукції Specialized:

• Аксесуари – 1 рік
• Одяг – 1 рік
• Взуття – 2 роки

У разі виникнення будь-яких додаткових питань з приводу гарантії та технічного обслуговування продукції Specialized, ви завжди можете звернутись до наших спеціалістів сервісу безпосередньо в магазинах «Екстрем Стайл», або ж за телефоном найближчого до вас магазину.

Ви увійшли як