Магазини
якісного спорядження

Огляд Specialized Allez Sport 2018

Підходив час збиратись у Іспанію на кемп та потрібно було вирішити який велосипед взяти. Тренуватися на Venge Vias звичайно приємно, але треба ж мати совість! Тому вирішив взяти собі простий Specialized Allez Sport 2018, щоб зрозуміти як їде сучасний шосейник початкового рівня преміум-бренду, тим більше, що у 2018 році Спеш оновив модель, сховав всі троси в раму і загалом дизайн ровера вийшов вдалим, як на мене (а це важливо).

Велосипед у роздробі коштує $1200. Рама з алюмінію, вилка повністю карбонова, обвішаний Shimano Sora 2018, встановлені прості колеса зі втулками на конусах, солідні шатуни Praxis Works, класні точки контакту: кермо Specialized Shallow, сідло Toupe Sport 143 та обмотка S-Wrap. Поставив своє улюблене Specialized Power та ровер готовий до випробувань! По цифрам з Body Geometry Fit виставив свою посадку з відповідним виносом.

В Іспанії за 2,5 місяці вдалось накатати 2800 кілометрів, а також набрати та скинути 45000 метрів висоти... Максималка 88. Отже, випробування були справжніми, if you know what I mean.

Отже, враження.

Сидиш абсолютно так само, все на місцях, перенесення цифр з фіту робить свою справу. Дуал-контроли Shimano Sora практично не відрізняються від Dura-Ace, які в мене встановлені на Venge. Обмотка Specialized S-Wrap м'яка, добре гасить вібрації, а також приємна на дотик. Таким чином, посадка та всі відчуття від "контакту" з ровером звичні та супер-зручні.

Вєльчик прискорюється! Так, не настільки жваво, як карбонові моделі топ-виробників, відчувається м'якість рами та коліс, але він прискорюється! Якщо не видавати більше 250 ватт, то різницю з супер-дорогим карбоновим можна й не відчути. Тобто, для більшості початківців цілком вистачить тієї жорсткості, яку має цей велосипед.

Важить велосипед близько 9,5 кілограм, навскидку. Це теж відчувається під час прискорень, але коли їдеш по рівному 35-40 км/год, вага не грає великої ролі.

Перемикання працює! Так, в мене пару разів були питання до переднього перемикача, але потім підлаштував та більше "жодного розриву", все працює, як годинник. Shimano дуже радує! Бюджетна група, а ергономіка як у топ, та й перемикає без питань. Це стосується нових Tiagra та Sora, що коштують копійки. Розрахунок 50-34 спереду та 11-32 позаду підійде всім початківцям навіть у гірських умовах. 9 передач не дають такого плавного переходу, як 11, але це можна вибачити.

До гальм теж ніяких претензій, гальмування чітке та зрозуміле, довго звикати не потрібно.

Єдине, що я б замінив, так це покришки. Стоять базові Specialized Espoir шириною 25. Щоб "вивертати" повороти на серпантинах на 100% вони явно не розраховані. Хоча, знову таки, аматори й не нахиляють та не завантажують велосипед так, як це роблю я. Але не варто недооцінювати важливість гуми, особливо при відпрацюванні тенхіки та поворотів.

В плюс Specialized Allez Sport:

· класна геометрія рейс-реді;
· сучасний дизайн та внутрішнє проведення тросів;
· доволі універсальне та хороше сідло Specialized Toupe 143/155 (у залежності від розміру рами);
· кермо-компакт Specialized Shallow (40/42/44);
· ергономіка та робота Shimano Sora 2018;
· розрахунок 50-34 спереду та 11-32 позаду;
· двоболтовий підсідел з мікропідлаштуванням кута нахилу сідла.

В мінус:

· покришки не дотягують до рівня велосипеда;
· колеса могли б бути трішки легшими та на промах.

Загалом: ми маємо робочу конячку, чудовий тренувальний апарат з класною геометрією, велосипед керується! До керування звикати не довелося взагалі.

Specialized Allez чудово підійде аматорам, які обирають свій перший шосер та обмежені в бюджеті. Сотку за 2:30 на ньому проїхати більше, ніж реально. Але 2:20 вже складно, на швидкостях за 40 відчуваються важкі колеса та м'якість рами.

Ви увійшли як